۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶
کد خبر: 81873836
T T
۰ نفر
تمهیدات جمیعت هلال احمر خراسان شمالی برای فصل سرما

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی از تمهیدات كامل این جمعیت برای ارایه خدمات امدادی و نجات در شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان روز جمعه در بازدید از پایگاههای امداد جاده ای بین شهری سیساب و امام سجاد ( ع ) شیروان و امام رضا ( ع ) فاروج گفت: با توجه به شروع فصل سرما و پیش بینی زمستان سخت و مسئولیت جمعیت هلال احمر، در كارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی آمادگی لازم برای ارائه خدمات امداد و نجات تاكید شده است .
حسن شكوری نسب با اشاره به بازآموزی بیش از 300 نفر از نجات گران و آمادگی برای حضور در پایگاههای امدادی در طرح زمستانه گفت: علاوه بر تعداد 12 پایگاه ثابت هلال احمر استان در فصل زمستان تعداد 6 پایگاه موقت فصلی برای ارائه سریعتر خدمات به هموطنان اضافه شده و در مجموع 18 پایگاه در سطح استان آمادگی پشتیبانی از حوادث و سوانح احتمالی را دارند .
وی گفت: جمعیت هلال احمر آمادگی های لازم را در حوزه عملیات ، لجستیك و نیروی انسانی و تجهیزات انفرادی نجاتگران همچنین تجهیز پایگاه ها به سوخت جایگزین ایجاد كرده است .
به گفته شكوری نسب تعداد 20 دستگاه آمبولانس و 8 دستگاه خودروی ست نجات ،طرح زمستانه را در استان پوشش خواهد داد .
س.1744/