۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲
کد خبر: 81879502
T T
۰ نفر
مشاوره حقوقي و قضايي در نمايشگاه الكامپ انجام مي شود

تهران- ايرنا- معاون مركز آمار، فناوري و اطلاعات قوه قضاييه گفت: قضات بازنشسته با حضور در نمايشگاه الكامپ معاضدت و مشاوره قضايي به مردم ارائه مي كنند.

سيامك رفعتي عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقي قضايي ايرنا افزود: غرفه تجميع شده خدمات الكترونيكي قوه قضاييه مانند سازمان زندان ها، سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، مركز آمار قوه قضاييه، مركز 129، ديوان عدالت اداري، سازمان بازرسي و روزنامه رسمي قوه قضاييه در نمايشگاه الكامپ امسال حضور داشته و هر كدام خدمات الكترونيكي قابل ارائه به جامعه هدف ارائه مي كنند.
رفعتي با بيان اينكه سامانه 129، سامانه پاسخگويي و مشاوره هاي قضايي است، اظهاركرد: مردم مي توانند ازتجربيات و راه حل هايي درخصوص فرايندهاي قضايي و مسائل حقوقي به صورت مقطعي از طريق سامانه 129 بهره مند شوند.
وي اضافه كرد: قضات بازنشسته امسال با حضور در نمايشگاه الكامپ و از طريق سامانه 129 مردم را راهنمايي مي كنند و خدمات معاضدتي و مشاوره اي به آنها ارائه مي دهند كه اين كار با مراكز حقوقي و وكلا ارتباطي ندارد.
وي هدف حضور قوه قضاييه در نمايشگاه الكامپ را ارائه پنجره واحدي از دستگاه قضا عنوان و تصريح كرد: هدف اين بود تا همه خدمات دستگاه قضايي را به صورت يك پنجره واحد در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار دهيم.
نمايشگاه الكامپ از روز گذشته 23 آذرماه در محل نمايشگاه بين المللي تهران آغاز به كار كرد و تا 28 اين ماه پذيراي علاقه مندان خواهد بود. كه قوه قضاييه نيز در اين مراسم حضوري فعال دارد.
اجتمام **9317**3061**1724
۰ نفر