۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰
کد خبر: 81884638
T T
۰ نفر

یك مامور حفاظتی منابع طبیعی تالش زخمی شد

۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰
کد خبر: 81884638
یك مامور حفاظتی منابع طبیعی تالش زخمی شد

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: مامور حفاظتی پاسگاه بازرسی محمولات جنگلی منطقه ماشین خانه شهرستان تالش در غرب استان، به دست افراد سود جو مجروح و روانه بیمارستان شد.

سید علی رضایی روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: مامور حفاظتی پاسگاه بازرسی ماشین خانه روز گذشته (جمعه) توسط دو موتورسوار با چاقو مورد حمله قرار گرفت كه پس از انتقال به بیمارستان تالش و انجام جراحی اولیه، برای ادامه درمان به مركز استان انتقال داده شد و پس از جراحی مجدد تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
وی خاطرنشان كرد: این مامور از ناحیه گردن نزدیك شاهرگ، شكم و انگشت دست چپ مورد اصابت چاقو قرار گرفته و مصدوم و مجروح شده است .
وی اظهار داشت: ضاربان تحت تعقیب قرار دارند كه براساس گزارش واصله، تاكنون یكی از آنها دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است.
مدیر روابط عمومی اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان تصریح كرد: در حال حاضر وضعیت عمومی این مامور منابع طبیعی مناسب گزارش شده و معالجه و مداوای او زیر نظر پزشكان در بیمارستان پورسینای رشت ادامه دارد.
رضایی گفت: منطقه ماشین خانه تالش یكی از مناطق حساس از نظر قاچاق چوب محسوب می شود و به همین دلیل، پاسگاه جنگلبانی برای جلوگیری از قاچاق چوب در این منطقه ایجاد شده است.
وی خاطرنشان كرد: چنین اتفاقاتی در دیگر مناطق گیلان نیز رخ داده و در سال جاری چند مامور اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در شهرستان های لنگرود ، فومن و تالش توسط قاچاقچیان چوب مجروح شده اند.
استان گیلان 565 هزار هكتار جنگل دارد .ك/3
6029/6070