۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۳۵
کد خبر: 81885614
T T
۰ نفر
هفت هزار نفر در خوي تحت پوشش آموزش هاي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند

اروميه- ايرنا- فرماندار شهرستان خوي گفت: از ابتداي امسال تاكنون بيش از هفت هزار نفر در اين شهرستان تحت پوشش آموزش هاي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حسين سيواني اصل روز شنبه در نهمين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوي كه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: از ابتداي امسال تاكنون 40 كارگاه آموزشي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خوي براي اولياء ، دانش آموزان و قشرهاي مختلف مردم اين شهرستان تشكيل شده است.
وي افزود: تبادل تجربه از اصول مديريت است و هر سازمان و تشكيلاتي را در پيشبرد اهداف ياري مي كند و بر همين اساس خواستار تبادل تجريه در حوزه پيشگيري، مقابله و درمان بين اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان با ديگر شهرستان ها و استان ها هستيم.
فرماندار شهرستان خوي با اشاره به ضرورت جلوگيري از عادي سازي و قباحت زدايي از مسائل و مشكلات اجتماعي گفت: نبايد از مسايل و مشكلات اجتماعي قباحت زدايي شود چون اين موضوع خود بر گسترش آسيب هاي اجتماعي دامن خواهد زد.
سيواني اصل اظهار كرد: براي مبارزه با مواد مخدر ضمن استفاده از ظرفيت نهادهاي مسئول نيازمند ابداع روش هاي خلاقانه در امر پيشگيري و نيز بهره گيري از مشاركت واقعي مردم و اجتماعي كردن مبارزه با شيوع مواد مخدر و كنترل آن هستيم.
به گزارش ايرنا، در ادامه اين جلسه نحوه اجراي بخشنامه پيشگيري از كشت داخلي خشخاش و شاهدانه مورد بررسي قرار گرفت و شهرداري و اداره زندان شهرستان خوي و نماينده انجمن معتادان گمنام گزارشي از حوزه پيشگيري، درمان، مقابله با مواد مخدر و مشكلات و اقدامات انجمن براي اعضاي حاضر ارائه كردند.
شهرستان خوي با بيش از 354 هزار نفر جمعيت در 134 كيلومتري شمال اروميه مركز آذربايجان غربي واقع است.
7128/1905