۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81886779
T T
۰ نفر
رسانه ها نقش برجسته اي در تشويق مردم براي مشاركت در انتخابات دارند

تبريز- ايرنا- فرماندار شهرستان جلفا گفت: رسانه و مطبوعات وظيفه مهمي در ترغيب و تشويق مردم براي مشاركت گسترده درانتخابات آتي برعهده دارند.

به گزارش ايرنا، زاهد محمودي روز يكشنبه در نشست صميمي با اعضاي شوراي اطلاع رساني ارس و مطبوعات محلي اظهاركرد: رسانه ها يكي از تاثيرگذارترين نهادها درتشويق مردم محسوب مي شوند و بايد با معرفي معيارهاي انتخاب اصلح، مردم را درانتخاب افراد دلسوز رهنمون شوند.
وي آگاهي بخشي به جامعه را رسالت اصلي رسانه ها برشمرد و گفت: اصحاب رسانه بايد با مسووليت پذيري و حضور مناسب درعرصه اطلاع رساني براي خلق حماسه پرشور درانتخابات اسفند ماه تلاش كنند.
فرماندار جلفا به نقش تاثيرگذار رسانه ها در بهبود شرايط تاكيد كرد و گفت: اصحاب رسانه مي توانند با انتقاد سازنده و به دور از اهداف و غرض هاي شخصي درايجاد اميدواري در مردم و حل مشكلات جامعه نقش آفرين باشند.
محمودي از رسانه ها و مطبوعات خواست با مد نظرقرار دادن سياست ها و آرمان هاي نظام و انقلاب در بيان مسايل و مشكلات دركنار اطلاع رساني از دستاوردها در پيشرفت كشور سهيم باشند.
وي بر حمايت دولت از اصحاب رسانه و مطبوعات تاكيد كرد و افزود: دولت يازدهم با رويكردي متفاوت درصدد حمايت قاطع از رسانه ها و مطبوعات است تا جايي كه آرمان هاي نظام و انقلاب خدشه دار نشود.
فرماندار جلفا با تقدير از رئيس و اعضاي شوراي اطلاع رساني ارس، برلزوم به كارگيري تمام امكانات و توانمندي هاي رسانه اي براي تحقق شعار همدلي و همزباني مردم و دولت تاكيد كرد.
محمودي با گريزي به انتخابات به رويكرد دولت و مجري هاي انتخاباتي اشاره كرد و گفت: عقلانيت، اعتدال، قانون گرايي، امانتداري و سلامت انتخاباتي، رويكرد دولت درانتخابات آتي است.
وي مجريان انتخاباتي، روساي ادارات و نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي مبني بر برگزاري انتخابات سالم، رعايت اصل بي طرفي و پرهيز از تبليغات زودهنگام و تخريب رقيب هاي انتخاباتي توصيه كرد.
در اين نشست اعضاي شوراي اطلاع رساني ارس درزمينه مشكلات و چالش هاي موجود در عرصه اطلاع رساني و نيز مسايل شهرستان مطالبي ارايه كردند.
شوراي اطلاع رساني ارس متشكل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد ارس و فرمانداري جلفا و نيز اصحاب رسانه و خبرنگاران محلي شهرستان جلفا فعاليت خود را با هدف ساماندهي اطلاع رساني از شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس از شهريور ماه امسال آغاز كرده است.
7222/ 1495