۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰
کد خبر: 81904951
T T
۰ نفر
خیرین سلامت دزفول به یاری فوریت های پزشكی آمدند

دزفول - ایرنا - رئیس مركز فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی دزفول كمك خیرین حوزه سلامت به بخش بهداشت و درمان را قابل توجه دانست و گفت:خیرین سلامت دزفول با تامین تجهیزات پزشكی به یاری فوریت های پزشكی آمده اند.

محمد افضل زاده روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تجهیز دو دستگاه آمبولانس فوریت های پزشكی دزفول به تجهیزات درمانی خبر داد و افزود:دو دستگاه آمبولانس با كمك دو خانواده خیر به دستگاه ام آی سی یو مجهز شدند.
وی اظهار داشت:این دستگاه برای كمك به بیمارانی كه دچار ایست قلبی و یا مشكل تنفسی شده اند برای انتقال به بیمارستان بسیار موثر و ضروری می باشد.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشكی دزفول در مشاركت های مردمی نیز گفت: فرهنگ كار خیر بین شهروندان دزفولی نهادینه شده است و این كمك ها آثار و بركات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان داشته اند.
كیانوش پدیدار از خانواده های عطار و خرمی بابت تامین دستگاه دی سی شوك به ارزش 150 میلیون ریال و دستگاه ونتیلاتور به ارزش 100 میلیون ریال تقدیر كرد.
مهرداد كلانتریان معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی دزفول نیز با بیان اینكه همچنان در حوزه درمان وابسته به كمك خیرین هستیم گفت:با هرگامی كه خیرین در حوزه سلامت برمی دارند بخش عمده ای از درد و رنج مردم كاسته می شود.
كاظم اردو دبیر مجمع خیرین سلامت دزفول نیز گفت: نیازهای دانشگاه علوم پزشكی دزفول طبقه بندی شده و متناسب با نیاز دانشگاه از ظرفیت خیرین سلامت كه همواره داوطلبانه وارد میدان می شوند برای رفع این كمبودها استفاده می شود.
خانواده عطار پیش از این یك پایگاه بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشكی دزفول هدیه كرده است.
خیرین سلامت دزفول در ساخت بیمارستان ، پایگاه و خانه بهداشت همچنین تجهیز مراكز بهداشتی و درمانی در كشور نمونه می باشند.
6068