۱۴ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۴۰
کد خبر: 81907330
T T
۰ نفر
مدير كل ورزش و جوانان يزد: توسعه ورزش در گرو  مشاركت بخش خصوصي

يزد - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان يزد گفت: توسعه همه جانبه ورزش در گرو همكاري و جلب مشاركت بخش خصوصي است .

به گزارش ايرنا، مسعود شريعتي روز دوشنبه در جمع حاميان مالي تيم بدمينتون يزد در ليگ دسته اول كشور افزود: حضور حاميان مالي و بخش خصوصي نقش مهمي در توسعه رشته هاي مختلف ورزشي استان دارد .
وي ادامه داد: با عنايت به ظرفيت هاي موجود در رشته هاي مختلف ورزشي يزد بدون شك حضور و حمايت بخش خصوصي يك ضرورت و موجب تحول و بالندگي ورزش استان خواهيم بود.
اين مسئول گفت: اداره كل ورزش و جوانان استان يزد همواره بر حمايت از رشته هاي ورزشي مختلف تاكيد دارد و از ورود حاميان مالي به عرصه ورزش استقبال مي كند.
شريعتي خاطرنشان كرد: حمايت مالي بخش خصوصي، عامل مهم موفقيت ورزش استان است و فعالان صنعتي و بخش غير دولتي تمايل زيادي به حمايت مالي از باشگاه هاي ورزشي نداشتند ولي خوشبختانه اين شرايط در حال تغيير است.
وي اظهار كرد: استان يزد داراي استعدادها و پتانسيل خوبي در رشته هاي مختلف ورزشي است و سرمايه گذاري در بخش ورزش موجب شكوفايي بخش هاي مختلف استان مي شود.
مديركل ورزش و جوانان استان يزد در ادامه از حمايت مالي شركت شادنوش يزد از رشته بدمينتون و تيم يزد در ليگ دسته اول كشور تشكر و خاطرنشان كرد: يزد توانايي خوبي در رشته بدمينتون دارد .
شريعتي اضافه كرد: با حضور بخش خصوصي و حمايت مالي اين رشته ورزشي مي تواند به دوران طلايي و اوج خود برگردد و اميدوارم با تداوم اين حمايت ها شاهد حضور و درخشش تيم هاي يزد و بدمينتون بازان يزدي در ميادين مختلف باشيم.
در پايان از سوي هيات بدمينتون استان يزد با اهدا لوح سپاس و جوايزي از حاجي زينلي رئيس هيات مديره شركت شادنوش يزد تشكر شد.
استان يزد 47 هيات ورزشي دارد .
7536/8068