۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
کد خبر: 81919512
T T
۰ نفر
كفاشیان:اصلاحات اساسنامه فدراسیون فوتبال به مجمع بعدی واگذار شد

تهران-ایرنا-رییس فدراسیون فوتبال،گفت: اصلاحات اساسنامه دراین مجمع مطرح نخواهد شد و درمجمع بعدی به آن رسیدگی می شود.

علی كفاشیان عصر چهارشنبه در مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال،با اشاره به اینكه از حدود 5 ماه پیش كمیته حقوقی اصلاحاتی را در اساسنامه انجام دادند و برخی اعضا هم نظرات كارشناسی خود را در این زمینه ارایه كردند،افزود: تغییر ماهوی در اساسنامه رخ نداده است كمیته اصلاحاتی در فیفا تشكیل شده و 40 درصد از اساسنامه فیفا را حذف كرده است.
كفاشیان با بیان اینكه به طورحتم در مجمع بعدی این اصلاحات را در نظر خواهیم گرفت ،ادامه داد: یكسری از شائبه ها این بود كه این اصلاحات برای انتخابات آتی فدراسیون است اما ما عجله ای برای اصلاحات نداریم.
كفاشیان ابراز امیدواری كرد:‌در مجمع بعدی كه آبان یا آذماه سال آینده خواهد بود درباره اصلاحاتی كه فیفا درخواست كرده، تصمیم گیری شود.
واگذاری موضوع اصلاحات اساسنامه به مجمع بعدی به تصویب اعضا رسید.
اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال درحالی قرار بود امروز برای تصویب در مجمع عمومی به رای گذاشته شود كه در ارتباط با مسایل زیادی از آن همچنان شبهات و موضوعات حل نشده ای وجود دارد.
سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گویی درخصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال و ابهاماتی كه درخصوص برخی تغییرات آن وجود دارد، گفت: از زمانی كه مطلع شدم قرار است تغییراتی در اساسنامه ایجاد كنند، در جلسه ای كه هفته گذشته و این هفته با علی كفاشیان و علیرضا اسدی رییس و دبیركل فدراسیون فوتبال داشتم، به این نكته تأكید كردم با توجه به اینكه انتخابات فدراسیون در پیش است و برای اینكه شائبه ای پیش نیاید كه اساسنامه در قواره فرد یا گروه خاصی اصلاح شده است، نباید این كار انجام شود.
ورزشی.(2)**9129 **9144
۰ نفر