انتخابات پرشور و تشكيل مجلس مقتدر در تحقق اهداف نظام موثر است

يزد - ايرنا - رئيس ستاد انتخابات استان يزد گفت: برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور و تشكيل مجلس مقتدر در ايجاد آرامش و گذر از مشكلات سياسي و اقتصادي نظام موثر است.

به گزارش ايرنا، محمد علي طالبي روز چهارشنبه در دوره آموزشي اعضاي هيات هاي اجرايي حوزه انتخابيه مهريز افزود: برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور و با مشاركت حداكثري مردم جزو برنامه هاي دولت و نظام جمهوري اسلامي است .
وي اظهار كرد: از افتخارات مهم و بزرگ نظام جمهوري اسلامي ايران برگزاري انتخابات به دست مردم و با مشاركت و فعاليت معتمدين مردم به ‌عنوان اعضاي هيات هاي اجرايي است .
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ادامه داد: برگزاري انتخابات در كشور ما در ادوار مختلف انقلاب اسلامي همواره مهم و در موقعيت‌هاي حساس برگزار شده است .
طالبي خاطرنشان رد: هم اكنون با يك نگاه به مسائل داخلي و منطقه‌اي در وضعيت كنوني ما را به اين نتيجه مي‌ رساند كه در نظام و انقلاب اسلامي ما در يك موقعيت بسيار خطير و حساس قرار دارد .
رييس ستاد انتخابات استان يزد تاكيد كرد: با شرايط كنوني اهميت و حساسيت انتخابات آينده در كشور ما را دوچندان كرده برهمين اساس ضروري است با انتخاب نمايندگاني برآمده از راي و با حضور و مشاركت حداكثري مردم امنيت و ثبات بيشتر را براي كشور به ارمغان آوريم .
طالبي با قدرداني از فعاليت هاي اعضاي هيات اجرايي در استان و حوزه انتخابيه مهريز تصريح كرد: برگزاري انتخابات باشكوه و قانونمند از مهمترين وظايف و انتظار از هيات هاي اجرايي است .
وي اظهار اميدواري كرد همه عوامل و هيات هاي اجرايي زمينه برگزاري يك انتخابات سالم و پرشور و بدون خدشه و شائبه را فراهم آورده و امانت‌دار راي مردم باشند .
رئيس ستاد انتخابات استان يزد به اهميت برگزاري دوره آموزشي و آمادگي اعضاي هيات هاي اجرايي در انجام وظايف و رعايت مقررات براي تحقق اهداف و برنامه ها تاكيد كرد .
طالبي با اشاره به اهميت رعايت بي طرفي در انتخابات گفت: حساسيت و تنش‌ها درروند انتخابات، بدليل برخي منافع سياسي بروز كرده و گاهي عوامل برگزاري انتخابات بدون توجه به حاشيه‌ها و بهانه‌جويي‌ها با رعايت دقيق مقررات زمينه‌ مشاركت حداكثري مردم را فرام آورده ا ند .
همچنين فرماندار مهريز در گزارشي به برنامه ها و اقدامات انجام شده در خصوص برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در اين حوزه انتخابيه مطالبي بيان كرد .
سيد محمد رستگاري بر رعايت دقيق مقررات و جلب اعتماد مردم براي حضور حداكثري در پاي صندوق هاي اخذ راي در اسفندماه امسال تاكيد كرد .
حوزه انتخابيه مهريز شامل شهرستان هاي مهريز ، بافق ، بهاباد ، ابركوه و خاتم است و داراي يك نماينده در محلس شوراي اسلامي است .
7536/8068