فرایند برگزاری انتخابات در استان یزد بدون مشکل در جریان است

یزد- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طبق برنامه و بدون مشکلی در استان در جریان است.

به گزارش ایرنا، "محمد حسین پارسائیان" روز چهارشنبه در نشستی با مسئولان شهرستان مهریز یزد افزود: تمامی نیازهای مناطق مختلف استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور با همکاری بخش‌های مختلف بررسی و اقدام لازم در چارچوب مقررات انجام می‌شود.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در استان برای انتخابات بر اساس قانون انجام گرفته اشاره کرد و ادامه داد: بررسی نیازهای مختلف شهرستان‌ها در خصوص برگزاری انتخابات جزو برنامه‌های مهمی است که ماموریت‌ها با جدیت صورت می‌گیرد.

همچنین دبیر ستاد انتخابات مهریز یزد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور طبق مقررات با همکاری دستگاه‌های مختلف و همراهی مردم در این شهرستان انجام و تمامی نیازها با تعامل مسئولان مختلف اجرایی استان پیگیری می‌شود.

فرایند برگزاری انتخابات در استان یزد بدون مشکل در جریان است

مهدی شکری با بیان اینکه همه باید در چارچوب مقررات وظایف خود را در انجام فرایند انتخابات انجام دهند گفت: بررسی مسایل و نیازهای مهم انتخابات پیش رو جزو برنامه‌های مهم و محوری و در شهرستان برنامه‌ها در چارچوب مقررات است.

در این نشست همچنین تعدادی از مسئولان اجرایی مرتبط با انتخابات به طرح دیدگاه‌ها و نیازهای حوزه خود برای برگزاری انتخابات پرشور پرداختند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha