۲۴ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳
کد خبر: 81920871
T T
۰ نفر

شمار شهدای انتفاضه قدس به 158نفر رسید

۲۴ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳
کد خبر: 81920871
شمار شهدای انتفاضه قدس به 158نفر رسید

تهران - ایرنا - منابع پزشكی در فلسطین اعلام كردند: با شهادت یك فلسطینی دیگر در كرانه باختری، شمار شهدای انتفاضه سوم به 158 نفر رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه خبری اسكای نیوز عربی، منابع پزشكی فلسطین گفتند كه نیروهای رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه یك فلسطینی دیگر را در نزدیك شهر نابلس در كرانه باختری به شهادت رساندند.
محمود یاسین (36 ساله) امروز در ایست بازرسی جاده منتهی به «عصیره» در شمال نابلس شهید شد.
رژیم صهیونیستی مدعی است كه ارتش به سوی این فرد پس از آنكه یك سرباز را در شمال كرانه باختری با چاقو هدف حمله قرار داد، تیراندازی كرد.
این درحالی است كه ارتش رژیم صهیونیستی امروز به سوی یك جوان فلسطینی در شهرك «بیت عینون» در استان الخلیل جنوبی در كرانه باختری نیز 15 گلوله شلیك كرد و او را به شهادت رساند.
نظامیان صهیونیست از ورود شهروندان و كاركنان هلال احمر فلسطین به این منطقه برای انتقال این مبارز فلسطینی جلوگیری كردند.
به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا كرده كه این جوان با حمل چاقو قصد داشت یك نظامی اسرائیلی را هدف حمله قرار دهد، اما شاهدان عینی گفته اند كه این جوان عملا از سوی رژیم صهیونیستی اعدام شد.
خبرگزاری فلسطینی وفا نیز گزارش داد كه پنج نظامی رژیم صهونیستی، 15گلوله به سوی موید الدبارین جوان 20 ساله فلسطینی در الخلیل شلیك كردند.
سرزمین های اشغالی فلسطین از ابتدای ماه اكتبر (9 مهر ماه) صحنه اعتراض گسترده فلسطینی ها به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی بوده است.
در دور تازه قیام فلسطینی ها معروف به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس، تاكنون 158 نفر به شهادت رسیده اند كه 32 نفرشان كودك هستند.
شبد**1480** 1095
۰ نفر