روایت شبکه اسکای نیوز از کشتار کودکان توسط ماشین جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی

تهران- ایرنا- شبکه خبری اسکای نیوز با ارائه گزارشی از افزایش کشتار کودکان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از این شبکه انگلیسی، رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های هفتم اکتبر و افزایش تنش‌ها با حماس فشارهای امنیتی خود علیه فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری را گسترش داده است.
این شبکه خبری می نویسد: هرچند در ظاهر این سخت گیری‌ها به بهانه حفظ امنیت و خنثی کردن تهدیدات تروریستی صورت می‌گیرد، اما در واقع نشان دهنده افزایش خشونت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان است.
یزاساس این گزارش، از آغاز حملات حماس در جنوب اسرائیل در ۷ اکتبر حداقل ۵۲ کودک در کرانه باختری توسط ارتش اسرائیل کشته شده اند. این آمار از سال ۱۹۶۷ بیشترین تعداد کودکان کشته شده فلسطینی در کرانه باختری در هر ماه است.

به گفته سازمان بین‌المللی دفاع از کودکان، ۹۷ کودک در کرانه باختری در سال ۲۰۲۳ کشته شده‌اند که بیشتر آن‌ها در دو ماه گذشته بوده‌ است.
خبرنگار اسکای‌نیوز که برای مصاحبه با خانواده یک کودک فلسطینی به طولکرم در کرانه باختری رفته بود گزارش داد: طاها محمود در تاریخ ۱۸ اکتبر جلوی درب منزلشان و در مقابل چشمان خانواده اش به ضرب گلوله شهید شد. این کودک ۱۵ ساله با سه گلوله مستقیم به شهادت رسید.
این گزارش در ادامه پیشنهاد دو کشوری سیاستمداران غربی و امکان زندگی مسالمت آمیز فلسطینی ها در کنار اسرائیلی ها را با توجه به اقدامات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی زیر سوال برده و افزایش فشارهای امنیتی را در شکل گیری نسل مقاوم‌تر و سازش ناپذیرتر بعدی در فلسطین موثر می داند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha