۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
کد خبر: 81931852
T T
۰ نفر
مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي قزوين معرفي شد

قزوين-ايرنا- در آئيني با حضور معاون حقوقي، پارلماني و امور استان هاي وزير و استاندار، اكبر اسكندري نژاد روز شنبه به عنوان مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين معرفي شد.

به گزارش ايرنا، مراسم توديع و معارفه مديران كل سابق و جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي قزوين با حضور جمعي از اهالي فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در استانداري برگزار شد.
اسكندري نژاد در آئين معارفه خود از فرهنگ به عنوان حوزه اي گسترده و وسيع ياد كرد و گفت: مفاهيم و مصداق هاي مربوط به اين حوزه بسيار پيچيده مي باشد كه اين مهم كار و فعاليت در اين عرصه را حساس كرده است.
وي با بيان اينكه فرهنگ و دغدغه هاي مربوط به آن موضوعي نيست كه بتوان به سادگي از آن عبور كرد، افزود: آسيب ديدن زيرساخت هاي فرهنگ عمومي اگرچه سريع و ناگهاني رخ نمي دهد اما مي تواند كيان يك ملت و كشور را به مخاطره بياندازد بنابراين بايد آسيب هاي اين حوزه را به خوبي شناخت و براي رفع آنها به طور شايسته و جدي كوشيد.
مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي قزوين با تاكيد بر اينكه عرصه فرهنگ بايد از فضاي سياست زدگي و درگيري هاي جناحي مصون و دور بماند، افزود: در اين حوزه موظفيم كه قباي خودبيني و منافع شخصي را از تن بيرون كرده و از همه ظرفيت ها و سلايق براي نيل به اهداف نظام، رهنودهاي مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت تدبير و اميد استفاده كنيم.
وي از احيا و تكريم فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يكي از سياست هاي مهم و دل مشغولي هاي خود در سمت جديد ياد كرد و در پايان از تهيه و تدوين تقويم فعاليت ها و برنامه هاي فرهنگي استان قزوين و ساماندهي آنها خبر داد.
در پايان اين مراسم از خدمات مهدي احمدي مديركل پيشين قدرداني و حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي اسكندري نژاد به عنوان مديركل جديد قرائت و توسط حسين نوش آبادي معاون پارلماني وزير به وي تقديم شد.
اكبر اسكندري نژاد دانشجوي دوره دكترا رشته علوم سياسي گرايش روابط بين الملل و رزمنده سال هاي هشت سال دفاع مقدس، جانباز 45 درصد و فرزند شهيد علي اعلا اسكندري نژاد مي باشد.
بسيجي شهيد علي اعلا اسكندري نژاد در سال 1366 در منطقه سردشت به شهادت رسيد.
اسكندري نژاد پيشتر مديركل حراست دانشگاه بين المللي امام خميني (ره)، رييس هسته گزينش هيات علمي، عضو شوراي عالي دانشگاه، عضو شوراي فرهنگي دانشگاه امام (ره) و مدير امور اداري و دانشجويي دانشگاه ميرعماد را در سوابق اجرايي خود دارد.
3013/ 6128/1352
۰ نفر