۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸
کد خبر: 81933238
T T
۰ نفر
دهه فجر بهترين فرصت براي تبيين بركات نظام براي مردم

ميامي – ايرنا-جانشين فرماندهي سپاه ناحيه ميامي با اشاره به نقش تاثيرگزار مردم در انقلاب اسلامي گفت:دهه فجر بهترين فرصت براي تبيين بركات نظام براي مردم و فرصتي براي بازگو كردن خدمات ارزنده نظام و انقلاب براي نسل جديد است.

سرهنگ پاسدار غلامرضافلاحتي روز يك شنبه درگفت گو با خبرنگار ايرنا گفت: امام خميني (ره) به راهي كه انتخاب كرده بود، اميدوار بود و راه ايشان راه امام حسين (ع) بود كه انتخاب كرد و بسيار روشن بود و هدفي را كه انتخاب كرده بود به آن باور داشت و آن هم تشكيل حكومت اسلامي بود.
جانشين فرماندهي سپاه ناحيه ميامي گفت: ما بايد به پاي نظام و انقلاب بايستيم و دفاع كنيم، زيرا دشمن به دنبال اين است كه غيرت ديني را از ما بگيرد و ما بايد نسبت به مسائل سياسي حساس و تيزبين و مدافع انقلاب باشيم.
سرهنگ فلاحتي گفت :دهه فجر در واقع يادآور روزهاي حماسه و ايثار بزرگ مردان و شيرزناني است كه هميشه در دين اسلام مي درخشيدند
وي گفت: رژه موتورسواران بسيجي، عطر افشاني و غبارروبي مزار شهداي انقلاب اسلامي، ديدار با خانواه هاي معظم شهدا و ايثارگران، برگزاري يادواره هاي شهدا و نشست هاي بصيرتي و سياسي بخشي از برنامه هاي سپاه اين شهرستان طي دهه فجراست.
سرهنگ فلاحتي افزود: برگزاري باشكوه برنامه هاي دهه فجر و حضور گسترده مردم در اين برنامه ها به ويژه راهپيمايي 22 بهمن، توطئه دشمنان را خنثي مي كند و باعث ياس دشمن و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي شود.
جانشين فرماندهي سپاه ناحيه ميامي گفت : رويكرد و سياست كليه برنامه ها در جهت تبيين انديشه هاي ديني و سياسي حضرت امام(ره)، نقش ولايت فقيه، اهداف راهبردي انقلاب تقويت وحدت و وفاق ملي تبيين و ترويج آرمان هاي فرهنگي انقلاب اسلامي تعميق و بصيرت ديني جامعه و بوي‍ژه افزايش آگاهي عمومي مردم به ويژه نسل جوان ازماهيت و اهداف امام دنبال شود.
7357/6167