۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81940156
T T
۰ نفر
حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي دشمنان را مايوس مي كند

زنجان - ايرنا - امام جمعه موقت زنجان گفت: حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي دشمنان را از هجمه عليه نظام اسلامي مايوس مي كند.

حجت الاسلام حسن بيات در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زنجان افزود: مردم در انتخابات پيش رو بايد سنگ تمام بگذارند و علاوه بر حضور خود در پاي صندوق هاي راي، ديگران را نيز براي اين مشاركت دعوت كنند.
وي يادآورشد: هر چه راي مردم در پاي صندوق هاي راي بيشتر باشد، به همان ميزان دشمن از رخنه در نظام اسلامي مايوس مي شود.
حجت الاسلام بيات اظهار كرد: كانديداها بايد متوجه باشند كه در جريان تبليغات انتخاباتي به تخريب ديگر نامزدها نبايد بپردازند و فقط به بيان توانمندي هاي خود اكتفا كنند.
امام جمعه موقت زنجان گفت: قانون حدود لازم را براي تبليغات تعيين كرده است و نامزدهاي انتخابات در جريان تبليغات و معرفي خود اخلاق را رعايت كنند و از قانون فراتر نروند.
وي خاطر نشان كرد: كانديداها علاوه بر آنكه خود بايد مجري و عامل به قانون باشند، بايد طرفداران و حاميان را نيز ملزم به اجرا و تبعيت از قانون كنند.
حجت الاسلام بيات ادامه داد: پايه هاي نظام اسلامي با خون شهدا و رهنمودهاي امام خميني(ره) آبياري شده است و از همين رو جمهوري اسلامي در صورتي كه منحصر به فردترين كشور در استقلال و آزادي نباشد، به حتم جزء معدودترين كشورهايي است كه آزادي كامل در آن وجود دارد.
3001