۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۲۳
کد خبر: 81942339
T T
۰ نفر

عامل نا امنی درشهر امام دزفول كشته شد

۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۲۳
کد خبر: 81942339
عامل نا امنی درشهر امام دزفول كشته شد

دزفول -ایرنا- یكی از عوامل نا امنی و تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب در درگیری با نیروی انتظامی كشته شد.

به گزارش ایرنا دو نفرجوان شنبه شب در یك مراسم عروسی طبق یك سنت غلط اقدام به تیراندازی هوایی كرده كه مورد تعقیب پلیس واقع شدند اما در این تعقیب نه تنها به هشدار پلیس توجه نكرده بلكه با پلیس نیز درگیر شدند.
فرمانده انتظامی دزفول روز یكشنبه به ایرنا گفت:فرد مذكور به همراه همدستش سوار بر یكدستگاه موتورسیكلت شنبه شب در شهر امام با اسلحه جنگی كلانشینكف اقدام به تیراندازی كرده و به فرمان پلیس برای توقف توجه نكرد.
سرهنگ علی الهامی افزود:این افراد همچنین به سمت ماموران انتظامی شهر امام كه تحت تعقیب آنان بودند تیراندازی كردند.
وی افزود: عامل تیراندازی و نا امنی در شهر امام در عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
گفته می شود فرد مذكور كه دارای سابقه تیراندازی با اسلحه جنگی و شكاری در منطقه می باشد در بیمارستان دزفول جان باخته است.
فرمانده انتظامی دزفول گفت:دیگر راكب موتورسیكلت در تعقیب پلیس اسلحه كلانشینكف را درون كانال آب پرتاب كرده و متواری شده كه تحت تعقیب نیروی انتظامی می باشد.
وی اظهار كرد:نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت جامعه با عوامل ناامنی و افرادی كه اقدام به تیراندازی در مجالس عروسی و عزاداری كنند با قاطعیت برخورد می كند.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز با تایید مرگ عامل تیراندازی و ناامنی در شهر امام در درگیری با نیروی انتظامی گفت:دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد كرده و كوتاه نخواهد آمد.
احمد قهرمانی افزود:این حادثه از سوی دستگاه قضایی در دست پیگیری است و تاكنون چند نفر در این رابطه دستگیر شده اند.
رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزا در برخی مناطق روستایی خوزستان در سالهای اخیر چندین كشته و مصدوم بر جای گذاشته است.
شهر امام از توابع بخش مركزی شهرستان دزفول می باشد.
6068/1539/6064
۰ نفر