۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲
کد خبر: 81949082
T T
۰ نفر
وصيت نامه 37 شهيد نوجوان سيستان و بلوچستان در زاهدان رونمايي شد

زاهدان- ايرنا- وصيت نامه 37 شهيد نوجوان سيستان و بلوچستان در قالب عاشقانه هاي آسماني همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي امروز/ پنجشنبه /دراداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان در زاهدان رونمايي شد.

به گزارش ايرنا مديركل كانون پرورش فكري و مسئول كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر سيستان و بلوچستان در اين مراسم گفت: با توجه به اهميت انتقال فرهنگ ايثار و شهادت در بين نوجوانان و جوانان اين برنامه تدارك ديده شده و در اين راستا كودكان زاهداني ضمن بازخواني وصيتنامه اين شهدا آثار هنري خود را در اين زمينه ارائه مي دهند.
وي ادامه داد: پيش بيني مي شود تا پايان دهه فجر روزانه بيش از 250 مخاطب كودكان و نوجوانان از اين برنامه ديدن كنند.
وي بيان كرد: 980 برنامه فرهنگي، ادبي و هنري در كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر سيستان و بلوچستان براي اجرا در سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در استان تدارك ديده شده است.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان افزود: برپايي نمايشگاه فروش محصولات كودكان و مربيان عضو كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در راستاي حمايت از بيماران خاص، برگزاري كارگاه سيار روز شمار انقلاب و استفاده از خدمات كتابخانه سيار كودك ويژه مناطق روستايي و حاشيه شهرهاي استان براي نخستين بار، افتتاح نمايشگاه آثار تجسمي و جشن بادبادك ها از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده اين ايام است.
وي ادامه داد: همچنين برپايي همايش حجاب برتر ويژه كودكان و نوجوانان، اجراي نمايش عروسكي و برگزاري جشنواره هاي مختلف از ديگر برنامه هاي دهه مبارك فجر در سيستان و بلوچستان است.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سيستان و بلوچستان تصريح كرد: به منظور آشناسازي كودكان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف نظام جمهوري اسلامي و معرفي خدمات آن، برنامه هايي با سه ويژگي « شادي آفريني، جذابيت و اثربخشي» برنامه ريزي شده به طوري كه پيش بيني مي شود 100 هزار كودك از اين برنامه ها استفاده كنند.
معزي خاطر نشان كرد: هم اينك 32 هزار كودك و نوجوان سستان و بلوچستان با عضويت در 26 مركز ثابت و يك مركز پستي از برنامه هاي آموزشي و تربيتي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استفاده مي كنند.
7316 / 6081