۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۷
کد خبر: 81950287
T T
۰ نفر
حضور در راهپيمايي 22 بهمن نمايش بيداري و اتحاد مردم ايران اسلامي است

مهاباد- ايرنا- امام جمعه بوكان گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22بهمن صحنه نمايش بيداري، اتحاد و همدلي آنان و توجه به سرنوشت كشور و اعلام بيزاري از دشمنان نظام اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ماموستا عبدالرحمان خليفه زاده در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه بوكان ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر افزود: راهپيمايي 22بهمن نماد حضور مردم در پاسداري از ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلي ترين پشتوانه و سرمايه كشور است.
وي اظهار كرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22بهمن باعث شادي دوستان نظام جمهوري اسلامي ايران مي شود و خشم دشمنان را به دنبال دارد.
امام جمعه بوكان افزود: مردم اين شهرستان با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر انسجام و يكپارچگي خود در دفاع از آرمان هاي والاي امام راحل (ره) و انقلاب اسلامي ايران را نشان خواهند داد و اثبات مي كنند كه همچون گذشته پاسدار انقلاب و ارزش هاي آن هستند.
ماموستا خليفه زاده ادامه داد: پيروزي انقلاب اسلامي ايران باعث شده كه ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) در ايران دوباره احيا شود و كشور به استقلال و آزادي واقعي برسد.
امام جمعه بوكان مردم اين شهرستان را براي شركت پرشور و فعال در جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي و راهپيمايي 22 بهمن دعوت كرد.
شهرستان بوكان با 227هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
7510/3020/2093