۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۵
کد خبر: 81955457
T T
۰ نفر

پیكر شهید مدافع حرم در ممسنی تشییع شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۰۵
کد خبر: 81955457

شیراز- ایرنا- پیكر مطهر شهید سرتیپ پاسدار صفدر حیدری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) روز دوشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مردم و جمعی از مسئولان در نورآباد ممسنی تشییع شد.

به گزارش ایرنا پیكر پاك شهید صفدر حیدری كه در دفاع از حرم حضپس از تشییع بر دستان مردم نورآباد ممسنی برای خاكسپاری به زادگاهش روستای جویجان جاوید انتقال یافت.


در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست گروه های تكفیری و داعشی های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

چهارمین شهید مدافع حرم در شهرستان ممسنی حضور گسترده مردم شهید پرور و ولایت مدار تشیع شد.
شهید مدافع حرم سرتیپ پاسدار صفدر حیدری از فرزندان ممسنی روستای جویجان جاوید تنگ الله كه در روز سه شنبه هفته قبل بدلیل اصابت (راكت كپسولی) به مقر دیدبانی به درجه رفیع شهادت رسیده بود . امروز در شهر نورآباد بر روی دستان مردم شهید پرور ممسنی و رستم تشیع شد و برای مراسم تشیع جنازه به زادگاهش جویجان جاوید منتقل شد. فردا این شهرستان شاهد پنجمین شهید مدافع حرم ستوان دوم ابو ذر داوودی می باشد.شهرستان ممسنی در 58 اكیلومتری شیراز استان فارس می باشد.مریم احمدی 7366



پیكر مطهر یك شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور مردم شهیدپرور و جمعی از مسوولان شهرستان ری پس از تشییع در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاك سپرده شد.


به گزارش ایرنا، پیكر مطهر شهید مدافع حرم مسعود طاهری با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مراسم باشكوهی تشییع و در كنار همرزمانش در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

شهید مسعود طاهری در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست گروه های تكفیری و داعشی های تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.