۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷
کد خبر: 81958016
T T
۰ نفر
اصحاب هنر و رسانه گیلان میثاق دیرین خود را با انقلاب محكم تر می كنند

رشت- ایرنا- اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن دعوت كرد.

در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ، آمده است: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان با حضور در راهپیمایی 22بهمن میثاق دیرین خود را با انقلاب محكم تر خواهند كرد.
این بیانیه می افزاید: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شكوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ٢٥٠٠ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استكبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در كشور زنده كردند.
در این بیانیه آمده است: اینك كه 3٧ زمستان طبیعت را به سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی پیوند می زنیم، باید به یاد داشته باشیم كه قطعاً مسئولیت هركدام از ما برای دفاع و حمایت از نهالی كه امام راحل در تاریخ این سرزمین كاشته اند و الان درختی تناور است، سنگین تر شده است.
بر اساس این بیانیه؛ كاركنان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی وفاداری خود را به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی شان را از اصل متعالی ولایت فقیه و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام كرده و با حضور حداكثری خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن حماسه آفرینی و میثاق دیرین خود را با انقلاب محكم تر خواهند نمود.
در پایان بیانیه یادشده از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان دعوت شده تا با حضور خود در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن حماسه ای دیگر بیافرینند.ك/1
1881/ 6158