۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۵
کد خبر: 81958770
T T
۰ نفر

22 بهمن؛ روزی كه همه می آیند

۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۳۵
کد خبر: 81958770
22 بهمن؛ روزی كه همه می آیند

كرمان - ایرنا - 22 بهمن هر سال روزی همواره نو و شورانگیز است كه همه می آیند؛ با هر سن و جنس، دین و مذهب، سلیقه و گرایش تا مردم یكپارچه از پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی و آرمان هایش بگویند.

به گزارش ایرنا دیار كریمان نیز همانند سایر نقاط ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صحنه اجتماع باشكوه مردم خواهد بود و دفتر این دیار پر است از برگ های زرین حماسه حضور مردان و زنانی كه 22 بهمن هر سال وجودشان از حس دلدادگی به انقلاب اسلامی، نظام برآمده از آن، ولایت و میهن عزیز اسلامی لبریز می شود.
و هنوز ساعتی از روز موعود نگذشته جمعیت روانه به خیابان های شهرها چونان رودهای خروشان به حركت در می آید و سرانجام در پهنه ایران بزرگ، اقیانوسی از ایرانیان شكل می گیرد تا تجلی آشكار اعلام وفاداری به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب باشد.
مسئولان عالی، شخصیت های فرهنگی و سیاسی، دستگاه ها و نهادهای مختلف طی روزهای اخیر با انتشار پیام و بیانیه هایی از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كردند.
امام جمعه و استاندار كرمان در پیام مشتركی اظهار كردند: اكنون در آستانه 22 بهمن ماه بار دیگر صحیفه انقلاب اسلامی ایران چشم انتظار حضور گسترده مردمی است كه پشتیبانی آنها از نظام همواره امضایی طلایی بر این صحیفه می نشاند. در این ایام به دلیل شرایط منطقه ای و فرا منطقه ای لازم است كه ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه های پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی ایران از جمله راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات اسفندماه، نشان دهند كه این انقلاب برای همیشه بر پایه پشتوانه مردمی خود سرافراز باقی می ماند.
آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی افزودند: در این راستا ضمن تقدیر از همراهی و همگامی همیشگی ملت ایران با آرمان های انقلاب اسلامی، از عموم مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه مردم دیار كریمان برای حضور گسترده و دشمن شكن در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت می نمائیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان كرمان نیز امروز - چهارشنبه - با انتشار بیانیه ای از آحاد جامعه برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.
در این بیانیه آمده است: حال و هوای متفاوت دهه فـجـر امسال كه به دلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی های استكبار جهانی به عنوان الگویی كارآمد، عملیاتی و موفق در سطح منطقه و جهان شناخته شده، به عنوان خاری در چشم سران استكبار جهانی و آمریكای جهانخوار است.
این بیانیه ضمن بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی؛ از مردم استان كرمان، و تمام آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم، تشكلها و احزاب، گروهها و جریانهای سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمانهای والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، كارمندان و كارگران، بازاریان و كسبه و اصناف، روستائیان و عشایر و كشاورزان و سایر اقشار مختلف مردم انقلابی ایران اسلامی دعوت كرد تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن شركت كنند.
این بیانیه می افزاید: مردم با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن ‌شكن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌ های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم كرده و حمایت از خواسته‌ ها و حقوق پایمال شده و به حق ملتهای مسلمان را در اقصی نقاط عالم، فریاد بزنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كرمان بیان كرد: مردم ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی 'مدظله العالی'، دشمنان اسلام را با وحدت و اتحاد ملی در طراحی و پیاده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان، ناكام و مایوس گذارند.
این بیانیه ادامه داد: مردم شریف استان كرمان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد و یاوه گویی ها و سخنان سخیف و گزینه های همیشه روی میز آمریكا را با مولفه های منطقی و قدرت نرم و گزینه های روی میز خود یعنی وحدت ملی با فریاد همیشگی 'هیهات منا الذله' و 'مرگ بر آمریكا و اسرائیل' پاسخ خواهند گفت.
در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران در مسیر پیشرفت، رشد و تعالی هیچگاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه های مختلف جهادی و جبهه های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادی با همدلی و همزبانی دولت و ملت هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كرمان بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار این استان، همه گروهها، جریانها، احزاب سیاسی و همه آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌ ‌های سیاسی می‌ خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یكپارچه در مسیر راهپیمایی صحنه باشكوه 'حضور حماسی ملی' را خلق كنند.
این شورا اعلام كرد: مردم همیشه در صحنه شهر كرمان ساعت 9 و 30 دقیقه فردا پنجشنبه از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا، حركت خواهند كرد.
این بیانیه افزود: 'خانواده بزرگ ایران اسلامی' با حضور گسترده و انقلابی خود، ضمن حمایت از رویش جوانه‌ های قیام ملت های مسلمان و آزاده، پاسخ مناسبی برای ابرقدرت ها داشته و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود، در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و مایوس خواهند كرد.
سخنران راهپیمایی 22 بهمن در شهر كرمان حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری است.
راهپیمایی 22 بهمن فردا (پنجشنبه) در سراسر استان كرمان برگزار می شود.
3028