۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲
کد خبر: 81959411
T T
۰ نفر
استاندار لرستان: راهپیمایی 22 بهمن سرآغاز  مشاركت حداكثری در انتخابات است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: به طور قطع راهپیمایی با شكوه 22 بهمن سرآغازی برای مشاركت حداكثری ملت در انتخابات هفتم اسفندماه است.

هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 22 بهمن دستاورد انقلاب و یادگار امام (ره) است كه مردم در 37 سال گذشته با حضور در صحنه این دستاورد را حفظ كرده اند.
وی اظهار داشت: استكبار جهانی به دو واقعه مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابت هفتم اسفندماه چشم دوخته كه امروز مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، چشم دشمنان را كور و امید آنها را برای چنگ اندازی به نظام جمهوری اسلامی ناامید كرده اند.
وی اضافه كرد: بدون شك ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران، با حضور گسترده و حداكثری و انتخاب فرد اصلح در واقعه هفتم اسفند ، همچون امروز مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی خواهند زد.
استاندار لرستان راهپیمایی باشكوه 22 بهمن را نماد ایستادگی ملت ایران بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد كه طی این سال ها نظام جمهوری اسلامی مسیر بالندگی و رشد روزافزون خود را در برابر همه توطئه و ترفندهای دشمنان سپری كرده و اكنون به یك جریان قدرتمند در برابر استكبار و نظام سلطه تبدیل شده است.
بازوند از انتخابات به منزله نماد مشاركت مردم در انقلاب اسلامی و استمرار آن یاد كرد و بیان داشت: حضور حداكثری در این رویداد سیاسی عامل مقبولیت بیشتر نظام در عرصه بین المللی خواهد بود.
وی راهپیمایی باشكوه ملت ایران در 22 بهمن را مقدمه ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه دانست و افزود: انتخابات ، عرصه تبلور حكومتی مردمی در جمهوری اسلامی است.
استاندار لرستان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شركت در انتخابات هفتم اسفندماه تاكید كرد: انتخابات در جمهوری اسلامی به معنی احترام به رای و خواست مردم بوده و در این سال ها نیز این مهم به جهانیان ثابت شده كه ایران اسلامی بر پایه رهنمودهای رهبری و حمایت مردم مسیر رو به تعالی خود را ادامه داده است.
راهپیمایی 22 بهمن كه با حضور پرشور مردم در 11 شهرستان استان برگزار می شود، در شهر خرم آباد ساعت 9 آغاز شده و راهپیمایان با حركت از میدان شهدا، به مسیر خود در مسیر خیابان امام(ره)، پل انقلاب، خیابان انقلاب ادامه داده و در نهایت در میدان 22 بهمن تجمع می كنند.
سخنران ویژه این مراسم در خرم آباد سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت است.
7273/6001/ 6042
۰ نفر