۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳
کد خبر: 81959466
T T
۰ نفر
نمایش اتحاد و انسجام استان های كشور در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

استان ها - ایرنا - قشرهای مختلف مردم در سراسر ایران امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند تا یك بار دیگر آفتاب انقلاب گرمابخش دل ها و روشنی بخش میهن باشد.

22بهمن 1357 نقطه عطف مبارزه انقلابی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) و پایانی بر استبداد 50 ساله رژیم پهلوی در ایران و سرآغاز تاسیس حكومت جمهوری اسلامی بود.
سال ها مبارزه مردم ایران با طاغوت زمان با ایمان به خداوند، رهبری فقیه آگاه و اتحاد و همبستگی قشرهای مختلف در 22 بهمن سال 57 به ثمر نشست.
امروز هم پس از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم كشورمان از پیر و جوان ، زن و مرد در صفوفی فشرده و با فریادی رسا، با آرمان های انقلاب و امام راحل پیمان دوباره بستند تا حافظ ارزش های انقلاب، خون شهدا و كیان این مرزو بوم باشند.
در سالی كه رهبر معظم انقلاب آن را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند و با تلاش و دیپلماسی دولت ، برجام اجرایی و تحریم ها لغو شد؛ ملت ایران طلیعه سی وهشتمین فجر انقلاب اسلامی را در اجتماع عظیم مردمی جشن گرفتند.

** خرم آباد
راهپیمایی گسترده یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح پنجشنبه با فریاد الله اكبر در نقاط مختلف لرستان برگزار شد.
امروز در لرستان مرد و زن، پیر و جوان از هر قشری، همه آمدند و بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعت كردند و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.
مردم لرستان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاكاردها، تصاویری از ایام انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف منسجم جشن پیروزی انقلاب را برگزار كردند و با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین ‌افزودند.
در خرم آباد مركز لرستان راهپیمایی 22 بهمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، یگان های نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان دستگاهها و مردم از جمله عشایر غیور، ورزشكاران، فرهنگیان و دانشگاهیان، جامعه كارگری و كارمندی برگزار شد.
راهپیمان خرم آبادی با سر دادن شعارهایی همچون تا زنده ایم رزمنده ایم، 22 بهمن ماه یوم الله، الله اكبر جام فدای رهبر و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، بار دیگر پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت كردند. راهپیمایی 22 بهمن در 11 شهرستان استان برگزار شد.
7269/6001
** اراك
مراسم باشكوه راهپیمایی 22 بهمن و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر كشور روز پنجشنبه در 160 نقطه شهری و روستایی استان مركزی برگزار شد.
مردم مومن و ولایتمدار این استان با در دست داشتن پارچه نوشته ها، دست نوشته ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و نیز سردادن شعارهای انقلابی عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.
این مراسم علاوه بر اراك مركز استان مركزی در شهرستانهای خمین، محلات، دلیجان، ساوه، زرندیه، تفرش، آشتیان، فراهان، كمیجان، خنداب و شازند نیز برگزار شد.
6012
** شیراز
قشرهای مختلف مردم استان فارس با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ندای وحدت و همدلی سردادند.
در راهپیمایی 22 بهمن میدان آزادی شیراز میعادگاه راهپیمایان بود و راهپیمایان از مسیرهای مختلف میدان شهدا، میدان نمازی و چهارراه 15 خرداد با حركت به سوی میدان امام حسین (ع) و پل باغ صفا در نهایت در این میعادگاه گردهم جمع شدند.
زن و مرد، پیر و جوان، اقشار مختلف از فرهنگی، بازاری، كارمندان، كشاورزان، همه آمدند تا در سالروز پیروزی انقلاب بار دیگر همبستگی خود را در دستیابی به اهداف والای انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری اعلام كنند.
در دست نوشته ها و پلاكاردهای راهپیمایان شعارهای اصیل انقلاب همچون 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' و پیام مقاومت و استكبارستیزی همچون مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل به چشم می خورد.
راهپیمایی 22 بهمن امسال از این منظر كه نخستین راهپیمایی مردم پس از موفقیت ایران اسلامی در هماورد دیپلماتیك و هسته ای و رفع تحریم هاست، پیام های مهمی برای جهانیان به همراه دارد.
2027/6118
** بوشهر
قشرهای مختلف مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر امروز همگام با سایر ملت متعهد ایران با حضور یكپارچه در راهپیمایی 22 بهمن همصدا برای دفاع از آرمان های نظام و لبیك به ندای رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
پیر و جوان، مرد و زن از ساعت های اولیه شروع راهپیمایی در مسیرهای مشخص شده حاضر و با مشت های گره كرده شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.
ما همه سرباز توایم خامنه ای - گوش به فرمان توایم خامنه ای، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، یاد امام خمینی پاینده باد خامنه ای رهبر ما زنده باد، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله بنیانگذار نهضت روح الله روح الله، مرگ برآمریكا، مرگ براسرائیل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می كنم و راه نجات كشور راه ولایت بود، از جمله شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.
6047/6043
** سمنان
راهپیمایی با شكوه یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در طلیعه سی و هشتمین بهار آزادی در سمنان برگزار شد.
راهپیمایی مردم سمنان از میدان مشاهیر این شهر به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شد و راهپیمایان پس از طی این مسافت در میدان امام (ره) اجتماع كردند.
در راهپیمایی 22 بهمن مردان و زنان سمنانی از قشرهای مختلف همراه با مسئولان با شور و نشاط آغاز سی و هشمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
راهپیمایان با سردان شعارهای الله اكبر، لبیك یا خامنه ای، 22 بهمن یوم الله یوم الله، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، نظام، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.
6026/
** زاهدان
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با فریاد استكبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان وبلوچستان در نقاط مختلف استان برگزار شد.
همزمان با یوم الله 22 بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم استان با لبیك به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی در بیش از 50 نقطه شهری و روستایی استان با شكوه خاصی برگزار شد.
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با سردادن شعارهایی با مضامین استكبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر زاهدان در 18 شهرستان دیگر و بخش های مختلف استان نیز برگزار شد.
3042/6081
** بندرعباس
مردم بندرعباس روز پنجشنبه با شركت در راهپیمایی باشكوه یوم الله 22بهمن آغاز سی وهشتمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
در بندرعباس مركز استان هرمزگان این راهپیمایی با حضورمردم و مسئولان و همچنین خانواده های شهدا، جانبازان وایثارگران،از مسجد علی ابیطالب(ع) واقع در بلوار ساحلی این شهر تا بلوار خواجه عطا برگزار شد.
شركت كنندگان درحالی كه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عكس هایی از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب در دست داشتند شعارهای انقلابی سر دادند و بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاكید كردند.
شركت پر شمار ورزشكاران، دانش آموزان، دانشجویان، نوجوانان وجانبازان به همراه خانواده هایشان جلوه هایی از حضور پرافتخار مردمی بود.
درپایان قطعنامه سراسری راهپیمایی 22بهمن قرائت شد كه با تكبیر شركت كنندگان مورد تایید قرار گرفت.
نظیر این راهپیمایی با شركت پرشور مردم در شهرها و روستاهای میناب، رودان، جاسك، قشم، بستك، سیریك، پارسیان، ابوموسی، حاجی آباد، بندرلنگه ، بشاگرد ،كیش ،جزیره هرمز و سایر نقاط استان برگزار شد.ك/3
6048
** كرج
سیل خروشان مردم استان البرز در خیابان های همه شهرستان های این استان به ویژه كرج، همراه با دیگر استان ها و شهرهای كشور به راه افتاده و جلوه ویژه راهپیمایی امسال تاكید مردم بر مشاركت حداكثری در انتخابات هفتم اسفند است.
مشاهدات خبرنگاران ایرنا مركز البرز در راهپیمایی 22 بهمن امسال حاكی از آن است كه مردم با شور و اشتیاق بیشتری در این عرصه حضور یافته اند.
بیشتر شعارهای راهپیمایان حاكی از آمادگی آنان برای حضور با نشاط و حداكثری درانتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند است.
دست نوشته ها و پلاكاردهای راهپیمایی امسال 22 بهمن نیز با مضامین انتخاباتی و تاكید بر اهمیت حضور حداكثری مردم در انتخابات تهیه شده است. پلاكاردهایی نیز در تبریك موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی در راهپیمایی مشاهده می شود.
البرزی ها در راهپیمایی امروز شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریكا سر می دهند.

** اهواز
مردم همیشه در صحنه و انقلابی اهواز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه آفریدند.
مردم انقلابی اهواز بار دیگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیك گفته و در دفاع از دستاوردهای انقلاب با حضور یكپارچه و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شركت كردند.
مردم اهواز با در دست داشتن پلاكاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین مطیع امر رهبریم ، جانم فدای رهبر، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل بر صیانت از استقلال كشور و دفاع از آرمان های امام(ره) و انقلاب تاكید كردند.
گزارشهای خبرنگار ایرنا حاكیست هم اكنون مسیرهای راهپیمایی در اهواز مملو از جمعیتی است كه در بیعت با رهبر خود و نیز آرمانهای امام و انقلاب به صحنه آمده اند.
7152/7158/6064
** یزد
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن روز پنجشنبه همزمان با سراسر كشور در استان یزد برگزار شد.
مردم ولایتمدار شهر یزد با حضور گسترده در این راهپیمایی كه از ساعت 9 صبح از میدان آزادی آغاز و در مسیر خیابان های فرخی و امام خمینی (ره) تا تكیه امیرچخماق ادامه یافت بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
در راهپیمایی 22 بهمن كه با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان و اقشار مختلف مردم یزد برگزار شد شركت كنندگان با در دست داشتن پلاكاردها و سر دادن شعارهایی، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.
'مرگ بر امریكا، مرگ بر اسراییل، ما همه سرباز توایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای، استقلال ازادی جمهوری اسلامی، مرگ بر آل سعود ' از جمله شعارهای راهپیمایان بود. در این مراسم، قطعنامه سراسری قرائت شد كه با تكبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر شهر یزد در 70 نقطه دیگر این استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
7532/ 6197
** یاسوج
حضور حماسی و پرشور مردم كهگیلویه وبویراحمد درآیین راهپیمایی22بهمن گرامیداشت سی وهفتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غرورآفرین شد.
خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو ودیگر اقشار با حضوری خیركننده صحنه ای زیبا از وحدت و همدلی را در بام دنا به نمایش گذاشتند.
در شهر یاسوج در كنار حضور پرشور مردم انقلابی، شیرمردان غیور عشایری با پوشش محلی برتنوع و زیبایی این نمایش وحدت ملی افزودند.
آیین راهپیمایی 22بهمن امسال در یاسوج از مسیر میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) با شكوه خاص برگزار شد.
6162
** همدان
در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهر همدان دست در دست یكدیگر با شعار وحدت و همدلی و همزبانی در جوار رشته كوه های سر به فلك كشیده الوند، دوستی و صلح ملت ایران را در 22بهمن فریاد زدند.
اقشار مختلف مردم در سراسراستان همدان از صبح 22 بهمن ماه موجی از اتحاد و همدلی به راه انداختند تا جشن بزرگ انقلاب را همه با هم برپا كنند.
مردم همدان شامل پیر، جوان، زن و مرد، یكصدا با تكان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مسیر میدان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریعتی، بلوار خواجه رشید و خیابان بوعلی راطی كردند.
مردم این خطه از سرزمین دلاوران بار دیگر با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت كردند و با حضور پرشور خود ندای وحدت و اتحاد سردادند.
مردم همدان پس از پیمودن مسیرهای از پیش تعیین شده با در دست داشتن پلاكاردهایی با مضامین ' لبیك یا خامنه ای'، 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسراییل' در میدان امام خمینی این شهر گردهم آمدند.
آیین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان در 70 نقطه از استان همدان آغاز شد.
7523 / 6993
** كرمان
استان كرمان در راهپیمایی 22 بهمن 94 شاهد تجلی حضور حداكثری مردم دیار كریمان در سراسر این استان بود.
مردم كرمان در 23 شهرستان این استان از ساعات اولیه صبح امروز (پنجشنبه) و قبل از آغاز رسمی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برای خلق حماسه ای دیگر در محل های از پیش تعیین شده اجتماع كردند.
راهپیمایی مردم شهر كرمان ساعت 9 و 30 دقیقه از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا آغاز شد و دقایقی بعد مسیر خیابان های طالقانی، قدس، شورا و بلوار شهید عباسپور مملو از جمعیتی شد كه در روز جشن سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی آمده بودند تا همدلی و همزبانی خود را در وفاداری به اصول و آرمان های انقلاب به منصه ظهور برسانند.
3028
** ساری
راهپیمایی سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران صبح امروز همزمان با سراسر كشور با ندای مرگ بر آمریكا آغاز شد.
مردم مازندران این بار نیز از پیر و جوان یك بار دیگر همراه با سایر جمعیت ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا بیعت مجدد خود را با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بكشند.
مردم مازندران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استكبار جهانی انزجار خود را از جنایات آنان اعلام كردند.
در مركز مازندران نیز شهروندان ساروی از نخستین ساعات امروز به خیابان ها آمدند و راهپیمایی دشمن شكنی را همراه با مردم سایر نقاط استان از میدان شهید قاسمی مقابل شهرداری به سمت خیابان فردوسی آغاز كردند.
راهپیمایان ساروی پس از گذشتن از میدان ابن شهر آشوب ، خیابان جمهوری اسلامی ، میدان ساعت و خیابان 18 دی در میدان شهدای این شهر تجمع كردند.
مازندران دارای 22 شهرستان و 58 شهر و سه میلیون و 199هزار نفر جمعیت است كه 45 درصد آنان در روستاها و 55 درصد در شهرها سكونت دارند.
6982/1654
** مشهد
در یوم الله 22 بهمن شور انقلابی مردم پایتخت معنوی ایران به اوج رسید و شهروندان مشهد همچون سالهای گذشته با حضور حداكثری در راهپیمایی این روز بزرگ حماسه ای دیگر خلق كردند.
امروز مرد و زن، پیر و جوان، از قشرهای مختلف راهپیمایی حماسی خود را از میدان 15 خرداد مشهد آغاز كردند و در مسیر خیابان امام رضا (ع) به سوی حرم قدسی این امام همام به حركت درآمدند. در دست هر یك از راهپیمایان پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به چشم می خورد، برخی تمثال امام خمینی (ره) را بر بالای سر گرفته و همزمان با سرودهای انقلابی كه از بلندگوهای اطراف پخش می شد، فریاد پیروزی سر دادند.
برخی از زنان و مردان نیز پارچه های قرمز یا سبزی مزین به الله اكبر بر پیشانی بسته اند و مشتان گره كرده خود را با سر دادن شعارهای 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسرائیل' نثار بدخواهان جمهوری اسلامی ایران كردند.
پرچم بزرگ كشورمان توسط جمعی كثیری از راهپیمایان بر روی سر قرارگرفته و بخشی از خیابان امام رضا(ع) را مزین كرده است، از سوی دیگر بسیجیان پلاكاردهایی مزین به نام و عكس رهبر معظم انقلاب و این جمله كه 'مطیع امر رهبریم'، 'لبیك یا خامنه ای'، 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' را بر دست گرفته اند. راهپیمایی 22 بهمن همزمان با مشهد در 157 نقطه دیگر استان خراسان رضوی نیز برگزار شد.
7489 / 6053
** كرمانشاه
مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم كرمانشاه برگزار شد.
مردم ولایتمدار كرمانشاه از چهارراه مدرس و سه راه حافظیه به سمت چهارراه بسیج حركت كردند و شعارهای ایستادگی و استقلال و بیزاری از دشمنان سر دادند.
راهپیمایان كرمانشاهی همچنین با در دست داشتن تمثال هایی از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی با آرمان های امام و رهبری تجدید عهد كردند.
7458/8066
** بیرجند
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز پنجشنبه راهپیمایی باشكوه 22 بهمن درحدود 60 شهر، مركز بخش و روستاهای خراسان جنوبی برگزار شد.
در این راهپیمایی مردان، زنان، جوانان، دانشجویان، كارگران و سایر قشرها و پیروان مذهب تشیع و تسنن استان در صفوف فشرده بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند و با آرمانهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان تجدید بیعت كردند.
راهپیمایان در بیرجند در میدان امام خمینی(ره) حضور یافتند و پس از عبور از میدان شهدا، میدان ابوذر، چهارراه ارتش در میدان قدس گردهم آمدند.
2047/
** اردبیل مردم استان اردبیل با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بار دیگر حماسه حضور در صحنه را به نمایش گذاشتند.
شهرها، بخش ها و روستاهای استان اردبیل امروز شاهد حضور یكپارچه مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان بودند.
راهپیمایان شعارهای 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر داعشی و تكفیری، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، بهمن پرافتخار ماه سلحشوری است؛ سر دادند.
6016
** قزوین
مردم قزوین با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری در كارنامه خود به ثبت رساندند.
راهپیمایان قزوینی با حمل تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری و در دست داشتن پرچم های سه رنگ كشورمان و با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل، ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم و این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده' بار دیگر همگام با سایر هموطنان، با آرمان های رهبر كبیر انقلاب و شهدا تجدید پیمان كرده و اطاعت خود را از ولی فقیه نشان دادند.
در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در قزوین از پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو تا كارگر و كارمند و كشاورز و همچنین اصناف و بازاریان، فرهنگیان، ورزشكاران، روحانیون، نیروهای مسلح، جانبازان و خانواده های معظم شهدا به همراه مدیران و مسئولان استانی در كنار یكدیگر حضور داشتند.
راهپیمایی 22 بهمن در سایر شهرها و روستاهای استان نیز با حضور پرشور مردم برگزار و راهپیمایان با ندای الله اكبر، خامنه ای رهبر قطعنامه سراسری را مورد تایید و تاكید قرار دادند.
3013/ 6128
** كیش
مردم متعهد و ولایتمدار جزیره كیش در سالروز پیروزی انقلاب به همراه مسئولان كشوری و محلی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه یكبار دیگر سرود وحدت و همدلی سر دادند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
مردم كیش همراه با مسئولان كشوری و محلی و همگام با سایر شهرهای ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه شركت و بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت كردند.
مردم كیش از ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز در میدان ساحل گردهم آمدند و با سردادن شعارهای الله اكبر، پاینده رهبر ، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله ،مرگ بر آمریكا ، مرگ بر اسراییل، استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی، به سمت اسكله تفریحی حركت كردند.
آنها با حضور پرشور خود عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاردند و یكبار دیگر به دشمنان انقلاب و نظام یادآور شدند كه ملت ایران همواره از مسئولان ، دولتمردان و ارزش های نظام و انقلاب حمایت می كند و هیچگاه در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود نخواهد آورد.
1630**1641
** قشم
مردم شیعه و اهل سنت جزیره قشم همپای دیگر هم میهنان با شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق كردند.
مردم قشم از آغازین ساعات امروز، مسیر راهپیمایی از مقابل امامزاده سیدمظفر (ع) تا میدان شهدای گمنام را طی كردند تا به دشمنان نشان دهند از آرمان های انقلاب دست نكشیده اند.
ائمه جمعه و جماعات، شهروندان، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان دولتی و منطقه آزاد بار دیگر درصفوف به هم فشرده، ندای الله اكبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سردادند تا بار دیگر طنین حق طلبی ایرانیان را به گوش جهانیان برسانند.
شركت كنندگان درحالی كه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عكس هایی از حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در دست داشتند، شعارهای انقلابی سر دادند و بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید میثاق كرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاكید كردند.
7275/2090/
** شهركرد
در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم چهارمحال وبختیاری روز پنجشنبه با شركت در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ساز شدند.
اقشار مختلف مردم چهارمحال وبختیاری از صبح امروز موجی از اتحاد و همدلی به راه انداختند، تا جشن بزرگ انقلاب را همه با هم برپا كنند.
گروه های مختلف استان در كنار یكدیگر فریاد آرمانخواهی انقلاب اسلامی ایران را دوباره سردادند و پا به پای همدیگر در این حماسه بزرگ حضوری نقش آفرین داشتند.
راهپیمایی در شهركرد از میدان انقلاب با حضور خیل مردم آغاز شد و در میدان امامزادگان حلیمه و حكیمه خاتون این شهر به پایان رسید.
مردم شهركرد در این راهپیمایی با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریكا بار دیگر از توطئه های نظام استكباری اعلام انزجار كردند.
راهپیمایی مردم چهارمحال وبختیاری علاوه بر شهركرد در شهرستان های بروجن ،اردل ،لردگان ،كوهرنگ ،كیار ، بن و سامان و فارسان نیز برگزار شد.
2097
** سنندج
راهپیمایی 22 بهمن در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر كشور صبح پنجشنبه در شهرهای مختلف كردستان برگزار شد.
مردم كردستان بار دیگر در صحنه ای ملی و انقلابی در كنار سایر هموطنان برای خلق حماسه ای دیگر در هوای سرد بهمن به خیابان ها آمدند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
اقشار مختلف مردم با حمل پارچه نوشته، پلاكارد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در شهرها و بخش های استان كردستان در این راهپیمایی حضور پرشور داشتند.
1904
** تبریز
سی وهفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده مردم آذربایجان شرقی برگزارشد.
اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، با اشتیاق در این راهپیمایی حضور یافتند تا در سالروز پیروزی انقلاب با آرمان های امام راحل تجدید میثاق كنند.
زنان پا به پای مردان حضور گسترده در این راهپیمایی داشتند، مادران به همراه فرزندان خود در این مراسم شركت كردند تا به جهانیان نشان دهند كه زنان ایرانی همچنان نسبت به انقلاب و حفظ آرمان های آن متعهد بوده و همواره برای دفاع ازدستاورهای انقلاب در صف نخست ایستاده اند.
مراسم سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 10 صبح پنجشنبه از محلات و مساجد تبریز آغاز شد.
راهپیمایی 22 بهمن در سیار شهرها و روستاهای استان هم با شكوه خاصی برگزار شد.
/518/6120
** اصفهان
قشرهای مختلف مردم اصفهان باحضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن، همزمان با سراسر كشور اتحاد وهمدلی را در میدان امام (ره) این شهر متجلی كردند.
میدان امام (ره) اصفهان روز پنجشنبه در سالروز پیروز انقلاب بار دیگر شاهد حضور حماسی و گسترده مردم بود كه برای دفاع از انقلاب حضور یافته بودند.
مرد و زن، پیر و جوان همه امروز تبلوری از عشق را در میدان امام این شهر به نمایش گذاشتند و با آرمان های امام، شهدا و رهبر انقلاب تجدید میثاق كردند.
مردم اصفهان با حضور گسترده در راهپیمایی ٢٢بهمن كه از ساعت 9و 30 دقیقه صبح از هشت مسیر آغاز شد در میدان امام (ره) در این شهر، زنجیره های اتحاد و همبستگی تشكیل دادند و برای پاسداری از انقلاب و ارسال پیام آن به جهانیان، شعار همدلی و همزبانی سردادند.
امروز مردم انقلابی و ولایتمدار دیار نصف جهان با فریادهای الله اكبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و با حمل دست نوشته ها و پلاكاردهایی علیه استكبار و طرفداران آنها باردیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی كشاندند.
گ/8114 / 2093
1650
۰ نفر