آغاز راهپیمایی ۲۲بهمن در کردستان؛ فریاد مرگ بر آمریکا در استان طنین انداز شد

سنندج- ایرنا- همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲‌ بهمن دقایقی پیش در جای جای استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم غیور، انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان از دقایقی پیش همگام با هموطنان خود در سایر نقاط کشور با حضور پرشور در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی ۲۲ بهمن را آغاز کردند.

همزمان با شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن طلوع چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی، صدای استکبارستیزی و دفاع از آرمان‌های انقلاب در جای جای این استان طنین‌انداز شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" و "مطیع امر رهبریم"، یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت و به دشمن گوشزد کردند که تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

راهپیماییان سنندجی از ساعت ۱۰ صبح امروز با تجمع در میدان آزادی، مسیرهای خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام (ره) را طی کرده و در سه راه حبیبی این شهر، راهپیمایی خود را به پایان می رسانند.

طی روزهای گذشته نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان دستگاه های مختلف و فرمانده هان نظامی و انتظامی در سخنرانی‌ها و یا با انتشار بیانیه‌هایی از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر نامگذاری شده و مردم ایران اسلامی همه ساله در ۲۲ بهمن با راهپیمایی در شهرهای مختلف این روز را جشن می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha