۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
کد خبر: 81960508
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: نامزدهاي انتخاباتي خدمات دولت و مسئولان را زيرسئوال نبرند

گناباد-ايرنا- امام جمعه گناباد از نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي خواست با پرهيز از زيرسئوال بردن خدمات دولت و مسئولان، برنامه هاي خود را براي توسعه، آباداني و رفع مشكلات ارائه دهند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين حسن صادقي نسب در خطبه هاي آيين عبادي سياسي نماز جمعه گناباد افزود: برخي نامزدها نيز از طريق فضاي مجازي مبادرت به تخريب يكديگر مي كنند در حالي كه بايد با پرهيز از غيبت، تهمت و افترا نسبت به هم، در اتحاد و همدلي مردم خللي ايجاد نكنند.
وي ادامه داد: نامزدهاي انتخاباتي حوزه انتخابيه گناباد و بجستان با رعايت اخلاق اسلامي و انقلابي در انسجام بخشي حضور حداكثري مردم در انتخابات بكوشند و در حفظ اتحاد و همدلي مردم تلاش كنند.
خطيب جمعه گناباد با اشاره به فرمايشهاي رهبر معظم انقلاب حضور حداكثري در انتخابات را يك واجب ديني و موجب افزايش اقتدار و عظمت نظام توصيف و بيان كرد: حتي افرادي كه نظام جمهوري اسلامي را قبول ندارند براي سربلندي كشور و ملت در انتخابات شركت كنند.
وي همچنين ضمن قدرداني از حضور گسترده مردم در مراسم گراميداشت دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن گفت: نبايد مسائل انتخاباتي آنچنان مسئولان را در آستانه انتخابات سرگرم كند كه از مسائل مهم و خدمت به مردم غافل بمانند بلكه همچنان در خدمت به مردم تلاش خستگي ناپذيري داشته باشند.
حجت الاسلام صادقي در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زينب(س) از آن حضرت به عنوان الگوي پرستاران مسلمان ياد كرد كه بعد از قيام عاشورا در سختترين شرايط و نبود امكانات ضمن پرستاري از خانواده شهدا و مجروحين در انتقال و دفاع از ارزشهاي اسلامي و پيام كربلا بسيار تلاش كردند.
2095/1858