۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۴۴
کد خبر: 81965230
T T
۰ نفر
53 شعبه اخذ رای در مهریز برای انتخابات هفتم اسفند مشخص شد

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: 53 شعبه اخذ رای برای انتخابات هفتم اسفند ماه در این شهرستان پیش بینی شده است.

سید محمد رستگاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این شعبه های اخذ رای در شهر و مناطق روستایی در بخش مركزی مهریز مستقر می شوند .
وی اضافه كرد: تمامی فعالیت ها برای برگزاری انتخابات در چارچوب مقررات و طبق روزشمار از ابتدا تاكنون بصورت منظم و مستمر در مهریز انجام گرفته است .
فرماندار شهرستان مهریز خاطر نشان كرد: تبلیغات كاندیداها برای مجلس خبرگان رهبری آغاز شده و برای مجلس شورای اسلامی نیز از 29 بهمن ماه شروع می شود .
رستگاری گفت: طبق مقررات استفاده از وسایل و امكانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شركتهای دولتی، موسسه‌های وابسته به دولت، شهرداری‌ها و شركت‌های وابسته به آنها، نهادها و موسساتی كه از بودجه‌های عمومی به هر مقدار استفاده می‌كنند و همین طور در اختیار گذاشتن وسایل و امكانات دولتی به داوطلبان هر دو انتخابات به كلی ممنوع است.
وی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند در شهرستان مهریز با همكاری سایر عوامل نظارتی فراهم شده و مشكلی نیست .
در حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه 30 كاندیدا برای حضور در مجلس دهم با هم به رقابت می پردازند .
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه برگزار می شود .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
7541/6197