۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۱۲
کد خبر: 81968233
T T
۰ نفر
رقابت صحیح بستر مشاركت حداكثری مردم را در انتخابات فراهم می كند

یاسوج - ایرنا - نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در كهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت سالم كاندیدا بستر مشاركت حداكثری و انتخابات كیفی را فراهم خواهد كرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملك حسینی روز چهارشنبه در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم چرام با تاكید بر حفظ حرمت نامزدهای انتخاباتی افزود: تحقیر و توهین نسبت به دیگران شایسته نیست.
وی با اشاره به حفظ قاعده های رقابت پذیری انتخابات اظهاركرد: نامزدها سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و حفظ حرمت این افراد یك ضرورت است.
آیت الله ملك حسینی كهگیلویه وبویراحمد را یكی از استانهای نخبه پرور دانست و گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در این استان همه از لحاظ علمی و سیاسی توانمند هستند و نامزدها به جای تخریب دیگران توانایی و برنامه های خود را مطرح كند.
وی نقش مجلس خبرگان رهبری در پیشبرد امور جامعه را مهم دانست و افزود: انتخابات خبرگان رهبری نباید در سایه انتخابات مجلس شورای اسلامی كم رنگ شود.
آیت الله ملك حسینی با اشاره به وجود مشكلات متعدد اقتصادی و درصد بالای بیكاری در استان بیان كرد: باید با پرهیز از رانت خواری و باندبازی برای توسعه استان تلاش بیش از پیش كرد .
وی ابراز داشت: هر وقت از ارزش های والای انقلاب و رهبری دور شدیم مشكلات زیادی برای جامعه به وجود خواهد آمد.
وی برلزوم مشاركت حداكثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و خدمتگزار به نظام و جامعه تاكید كرد.
استان 700 هزار نفری كهگیلویه وبویراحمد دارای یك نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
دو نفر در این استان برای ورود به مجلس خبرگان رهبری رقابت می كنند.
/1662/7531/6162/
۰ نفر