۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶
کد خبر: 81981717
T T
۰ نفر

پریا با دست پُر از شمال برگشت

۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶
کد خبر: 81981717
پریا با دست پُر از شمال برگشت

تهران- ایرنا- تصویربرداری قسمت های سریال پریا به كارگردانی حسین سهیلی زاده در شمال ایران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه صداوسیمای ایرنا، تصویربرداری بخش هایی از سریال پریا هفته گذشته در شمال كشور انجام شد و سازندگان این سریال با پشت سرگذاشتن تنها لوكیشن های خارج از مركز این سریال، بار دیگر به تهران بازگشته و تصویربرداری را از سر گرفتند.
تصویربرداری جدیدترین سریال سهیلی زاده در حالی به چهارمین ماه نزدیك می شود كه سازندگان هفته گذشته با سفر به شهرستان رودسر، بخش های مهمی از سریال را در فضای این شهر ثبت كردند. در این مرحله از كار لادن مستوفی و امیرحسین آرمان حضور داشتند.
تصویربرداری سریال از امروز شنبه هشتم اسفند ماه در خانه خاله نیره یكی از لوكیشن های اصلی سریال در تهران ادامه می یابد.
سعید فرهادی فیلمنامه پریا را نوشته و اسماعیل عفیفه آن را تهیه می كند. شخصیت اصلی سریال زنی به نام پریا با بازی لادن مستوفی است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود كه پریا پس از چند سال دوری از ایران به كشور برمی‌گردد. در شرایطی كه پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشكلات را یك‌به‌یك از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.
لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، كمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر كودك نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نكته سنج ایفای نقش می كنند. این سریال تولید مشترك وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی (موسسه آوای سلامت) و مركز امور نمایشی سیما است.
تصویربرداری پریا برای پخش از شبكه سه سیما، از روز پانزده آبان مقابل دوربین محمد افسری آغاز شده و احتمال دارد بعد از تعطیلات نوروز در این شبكه پخش شود.
فراهنگ**9157 ** 1569