۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۳۸
کد خبر: 81983997
T T
۰ نفر
كشته شدن دهها مزدور عربستانی در حمله نیروهای یمنی به مواضع آنها در مارب

تهران- ایرنا- دهها مزدور عربستانی متجاوز در حمله ارتش و كمیته های مردمی یمن به مواضع آنها در یكی از اردوگاههای مزدوران عربستانی در استان مارب كشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری المسیره ،یك منبع نظامی یمنی گفت: ارتش و كمیته های مردمی با گلوله باران مواضع مزدوران عربستانی در اردوگاه صحن الجن در استان مارب دهها مزدور عربستانی متجاوز مستقر در داخل این اردوگاه را كشتند.
این در حالی است كه جنگنده - بمب افكن های متجاوز عربستانی طی 3 نوبت حمله به شهر حرض در استان حجه شماری از اهالی این استان را كشته و یا زخمی كردند.
ارتش و كمیته های مردمی یمن طی چند روز گذشته شهر حرض استان حجه یمن را از وجود مزدوران عربستانی پاكسازی كردند.
هنوز آمار قربانیان جنایت امروز عربستان در یمن منتشر نشده است.
عربستان سعودی با ائتلاف 9 كشور عربی و همراهی آمریكا با سوء استفاده از وضعیت متشنج یمن از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه این كشور آغاز كرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این كشور را به حاكمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی كه امنیت شهرهای این كشور را تأمین می كنند، جلوگیری كند.
براثر این حملات، تاكنون هزاران یمنی از جمله زنان و كودكان كشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این كشور ویران شده است.
خاورم×× 1453**1275
۰ نفر