۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۰
کد خبر: 81986217
T T
۰ نفر

افزايش 50 درصدي كشفيات موادمخدر در استان يزد

۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۰۰
کد خبر: 81986217
افزايش 50 درصدي كشفيات موادمخدر در استان يزد

يزد - ايرنا - فرمانده انتظامي استان يزد گفت: امسال 32 تن انواع مواد مخدر در اين استان كشف و ضبط شده كه اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه 50 درصد افزايش نشان مي دهد .

به گزارش پايگاه خبري پليس كه روز سه شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت سردار ايرج كاكاوند در كميسيون مبارزه با موادمخدر يزد ضمن تاكيد بر دستگيري معتادان متجاهر و تابلو گفت: دستگيري برهم زنندگان احساس امنيت شهروندان به خصوص معتادان به هروئين و شيشه بايد در دستور كار باشد.
وي يكي از دغدغه مهم خانواده ها را بحث موادمخدر و معتادان برشمرد و افزود: تعداد بسيار زيادي از جرايم به خصوص سرقت در ارتباط با موادمخدر و معتادان تابلو و ولگرد است.
اين مسئول با اشاره به ماموريت هاي مختلف پليس مبارزه با موادمخدر يزد در رابطه با برخورد و مقابله با سوداگران مرگ گفت: افرادي كه سلامت خانواده ها و جامعه را به خطر مي­اندازند بايد بدانند كه استان يزد محل امني براي جولان تبهكاران و قاچاقچيان موادمخدر نيست.
كاكاوند افزود: در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اطلاع رساني و همچنين آموزش همگاني به شهروندان مي­تواند در خصوص پيشگيري و بروز ابتلا به اين جرم تاثيرگذار باشد.
فرمانده انتظامي استان يزد ادامه داد: با تلاش شبانه روزي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان در مدت 11ماهه سال جاري 40 باند تهيه و توزيع موادمخدر در يزد شناسايي و متلاشي و بيش از 400 دستگاه خودرو سبك و سنگين در اين زمينه نيز توقيف شده است.
كاكاوند بر موضوع اجراي طرح­هاي پاكسازي نقاط و محلات آلوده نيز تاكيد كرد و گفت: پليس بايستي بر اساس خواسته و نياز شهروندان اجراي طرح­هاي پاكسازي مناطق آلوده و همچنين كنترل و نظارت بر مجرمان سابقه­دار را نيز در اولويت كاري خود داشته باشد.
وي ماموريت پليس مبارزه با موادمخدر را ماموريتي سخت و دشوار برشمرد و افزود: همكاري شهروندان با پليس و همچنين همراهي و هم پوشاني همه دستگاه­ها و نهادهاي دخيل در امر امنيت در اين راه بسيار تاثيرگذار است.
فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه مبارزه بي امان با سوداگران مرگ را از اولويت هاي مهم و كاري پليس اين استان برشمرد و افزود: اميدواريم با تلاش ماموران پليس و همكاري مردم با نيروي انتظامي شاهد ادامه روند مطلوب در خصوص مبارزه با موادمخدر و دستگيري قاچاقچيان موادمخدر باشيم.
استان يزد با يك ميليون و 70 هزار نفر جمعيت محل تردد سوادگران مرگ و قاچاقچيان كالا و ارز است .
7536/ 6197