۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
کد خبر: 81989527
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: حراست از انقلاب، اساس كار نمايندگان مجلس است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامي و ثمرات آن از اساسي ترين وظايف نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است .

به گزارش ايرنا آيت الله محمد رضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه امروز شهر يزد افزود: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تبلور بيداري و علاقه مندي مردم به ولايت فقيه و كشور اسلامي است .
وي با قدرداني از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ملت ايران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبري هستند و وظايف خود را در مقاطع مختلف نشان مي دهند .
امام جمعه يزد تاكيد كرد: حضور پرشور مردم يزد و كشور در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري نشانه محبوبيت نظام و انقلاب اسلامي در پيش مردم دلاور ايران است .
ناصري گفت: مردم گوش به فرمان مقتداي خود مقام معظم رهبري همواره آماده ايثار ، فداكاري ، جانفشاني و گام نهادن در مسير تحقق اهداف كشور بر اساس منويات ولايت فقيه هستند .
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ادامه از نمايندگان مجلس و منتخبان مردم براي مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي خواست تا با قدرت مدافع دين و ارزش ها و تحقق اهداف انقلاب اسلامي باشند .
ناصري گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بايد با قاطعيت در راستاي اجراي قوانين اسلام و ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي بيش از گذشته فعاليت كنند و توطئه هاي دشمنان را خنثي نمايند .
امام جمعه يزد افزود: انقلاب اسلامي در 37 سال گذشته در سايه حضور ولايت فقيه و ايستادگي ملت بر اصول داراي ثمرات مختلف فرهنگي، علمي و سياسي بوده است كه بايد همچنان حفظ شود .
ناصري گفت: بايد دلسوزان نظام با متعادل كردن اختلاف سليقه فقط به فكر اعتلاي جامعه اسلامي و خدمت به مردم و حل و فصل امور باشند كه اهم وظايف نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است .
وي افزود: درگيري هاي گروهي و جناحي يك آفت بزرگ براي توسعه هاي علمي، پژوهشي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي كشور است و بايد به شدت از آن پرهيز كرد .
ناصري در ادامه به تاسيس نهاد كميته امداد توسط حضرت امام خميني (ره) اشاره و گفت: اين نهاد در سال هاي گذشته در بخش هاي مختلف منشا خيرات زياد بوده است .
وي از حضور مردم در شور نيكوكاري تشكر كرد و بر كمك به نيازمندان جامعه تاكيد نمود .
6197
۰ نفر