۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۳۶
کد خبر: 81990055
T T
۰ نفر

همدان میزبان 12 شهید

۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۳۶
کد خبر: 81990055
همدان میزبان 12 شهید

همدان - ایرنا - نماینده كمیته جست و جوی مفقودین ستاد كل نیروی های مسلح در همدان از حضور 12 شهید سالهای دفاع مقدس در همدان خبر داد.

به گزارش روز شنبه كمیته جستجوی مفقودین همدان جعفر زمردیان اضافه كرد: 11 شهید گمنام و یك شهید دارای هویت مربوط به دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه میهمان مردم شهید پرور این استان هستند.
وی با ذكر تلاشهای صورت گرفته برای تعیین مكان های خاكسپاری شهدا افزود: پیكرهای مطهر شهدا در 23 اسفند ماه سال جاری بر دستان پرمهر مردم تشییع و درحوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر، گروه مهندسی رزمی 43 امام علی (ع )، حوزه علمیه برادران امام خمینی (ره) نهاوند و شهرهای صالح آباد، جورقان، مهاجران و زنگنه به خاك سپرده می شوند.
وی گفت: ستادهای شهرستانی به ریاست ائمه جمعه و فرمانداران تشكیل شده كه اطلاعات تكمیلی درباره مراسم استقبال، تشییع و خاكسپاری شهدا توسط مسئولین ستادهای بزرگداشت شهدای گمنام در هر شهر و شهرستان اعلام می شود.
به گفته این مقام مسئول این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، فكه، شرق دجله و زبیدات تفحص شده و متعلق به عملیاتهای بدر، خیبر، والفجر1، والفجر 8 و تك دشمن در سال 67 هستند.
تاكنون 136 شهید گمنام در 40 نقطه استان همدان خاكسپاری شده كه با خاكسپاری این 11 شهید تعداد شهدای گمنام استان به 147 شهید در 47 نقطه افزایش می یابد.
7526/6993