۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷
کد خبر: 81993202
T T
۰ نفر
گروه هاي جهادي نقش ممتاز و برجسته ايي در محروميت زدايي دارند

ايلام - ايرنا - فرماندار دهلران نقش گروه هاي جهادي در محروميت زدايي را ممتاز و برجسته دانست و گفت: حضور در مناطق محروم و دور افتاده و انجام خدمات به محرومان ويژگي شاخص اين گروه هاي بسيجي است.

به گزارش ايرنا، اميدعلي سبزي روز دوشنبه در بازديد از فعاليت گروه هاي جهادي بسيج در بخش مركزي اين شهرستان اظهار كرد: محروميت زدايي و خدمت به محرومان در دورترين روستاها توسط گروه هاي بي ادعاي جهادي قابل تقدير است.
وي احداث و زيباسازي واحدهاي مسكوني نيازمندان، تعمير و مرمت آنها، ساخت و مرمت مساجد و معابر را از اقدامات گروه‌هاي جهادي در بخش عمراني برشمرد و افزود: برگزاري كلاس‌هاي قرآن، ديوار نويسي، كلاس هاي ورزشي و درختكاري از ديگر خدمات اين گروه ها است.
سبزي تاكيد كرد: در بخش مركزي شهرستان دهلران 25 نفر از بسيجيان محلات در قالب گروه جهادي شهداي گمنام پايگاه شهيد بهشتي در روستاي فرخ آباد حضور يافته و در حوزه عمراني و فرهنگي مشغول ارايه خدمات به روستاييان هستند.
فرماندار دهلران با اشاره به اينكه امسال گروه‌هاي جهادي از جوانان و نوجوانان اين شهرستان و عضو پايگاه‌هاي مقاومت محلات و مساجد هستند، گفت: اين افراد در زمينه‌هاي عمراني، محروميت‌زدايي، امور فرهنگي و خانواده در روستاهاي بخش مركزي فعاليت مي كنند.
وي بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتي در جهت تقويت توليد داخلي تاكيد كرد و يادآور شد: توجه به طرح‌هاي منطقه‌اي علاوه بر افزايش توليد زمينه اشتغال پايدار را نيز تقويت مي‌كند.
شهرستان دهلران در 230 كيلومتري جنوب ايلام قرار دارد.
7175/9002