۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۱۰
کد خبر: 82003898
T T
۰ نفر
فرماندار شهريار: توجه دولت به توسعه مراكز درماني در شهريار چشمگير است

تهران - ايرنا - فرماندار شهرستان شهريار گفت: توجه دولت تدبير و اميد به توسعه مراكز درماني، بهداشتي در اين شهرستان چشمگير و ارزشمند است.

به گزارش ايرنا ، «سعيد ناجي» فرماندار شهريار روز سه شنبه آخرين نشست خبري سال 94 گفت: دولت تدبير و اميد در سال جاري اقدامات ارزشمندي در خصوص توسعه زير ساختهاي بيمارستاني كه از مشكلات دو دهه اخير اين شهرستان بود، انجام داده است.
وي افزود: در سفر پنجم خرداد ماه رئيس جمهوري به اين شهرستان اعتبارات خوبي اختصاص يافت و در طول 9 ماهه گذشته بيش از 15 هزار متر مربع بتون ريزي و ساخت اسكلت بيمارستان 313 تختخوابي به پايان رسيده كه اين بيانگر توجه دولت به كمبودهاي درماني اين شهرستان است .
ناجي گفت: اعتبارت خوبي به ساير مراكز درماني بخصوص بيمارستان حضرت سجاد (ع) اختصاص يافته و هم چنين بخش خصوصي در جهت تأمين نيازهاي درماني و تخصصي در شهرستان بسيار اثر گذار بوده و از سال آينده خدمات بهداشتي و درماني در اين منطقه متحول خواهد شد .
وي بيان داشت: در شوراي برنامه ريزي استان كه در شهرستان شهريار با حضور استاندار برگزار شد 450 ميليارد ريال اعتبار در زمينه هاي عمراني ، خدماتي و زير بنايي به شهرستان اختصاص يافت و اين رقم غير از اعتبارات استاني و ملي است.
فرماندار شهريار ضمن تشريح عملكرد يك ساله خاطر نشان كرد: سه هزار هكتار از اراضي براي استقرار شهركهاي صنعتي ، در سفر رئيس جمهور اختصاص يافته كه 400 هكتار از اين اراضي عضوگيري و نام نويسي شده و هم چنين مشكلات شهرك صنعتي شاهد شهر ، جهت ساماندهي صنوف مرتفع شده و با برنامه ريزيهاي انجام شده 13 فضاي آموزشي حداقل با 15 كلاس درس در سال آينده در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد .
وي تأكيد كرد: واگذاري مسكن آ اس پ به متقاضيان و حل مشكلات آب و فاضلاب مستقل از ديگر برنامه هاي فرمانداري بوده كه به مرحله عمل رسيده است.
فرماندار شهريار افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در اين شهرستان چشمگير و بدون حاشيه سالم و با شكوه برگزار شد و انتخابات مرحله دوم مجلس شوراي اسلامي در دهم ارديبهشت تعيين شده كه هياتهاي اجرايي و نظارت آمادگي لازم را براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي را هر چه با شكوهتر دارد.
تهرام / 7409**1348