۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
کد خبر: 82004458
T T
۰ نفر
63 جایگاه عرضه سوخت استان ایلام آماده ارائه خدمات به مهمانان و مسافران نوروزی است

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شركت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام گفت: همه 63 جایگاه عرضه سوخت (بنزین، گازوییل و گاز CNG) این استان برای ارائه خدمات سوختی به مهمانان و مسافران نوروزی از آمادگی كامل برخوردار هستند.

غلامرضا چاغروندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: از اوایل اسفند همه جایگاه های با هدف اجرای طرح گلگشت‌ نوروزی برای توزیع مطلوب سوخت، نظافت، زیباسازی، كیفیت سوخت، تجهیزات فنی موجود در جایگاه‌ها، رعایت نكات ایمنی و زیست محیطی اجرایی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته اند.
وی افزود: 44 باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی و 19 باب جایگاه CNG تك منظوره و دو منظوره برای عرضه سوخت به ویژه در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات نوروز سال 95 به مسافران نوروزی در این استان آماده هستند.
مدیرعامل شركت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام یادآور شد: دستگاه های نفتكش فعال نیز در این منطقه از آمادگی لازم برخوردارند تا عملیات سوخت رسانی به جایگاه ها را بدون هیچ وقفه ای در ایام تعطیلات نوروز امسال انجام دهند.
چاغروندی به بحث طرح نظارت نوروزی نیز اشاره كرد و گفت: در بازدیدهای انجام شده در این طرح موارد و نكاتی چون نحوه خدمات رسانی مطلوب جایگاه ها، خرید به موقع فرآورده در ایام تعطیلات، برخورد مناسب و البسه متحد الشكل كاركنان، حضور مستمر و پاسخگو در جایگاه، لزوم آماده بكار بودن همه تلمبه ها و نازل ها، نظافت كل جایگاه و رعایت نكات ایمنی مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.
وی اضافه كرد: در این راستا اكیب های مشخصی با حضور كارشناسان واحد سامانه هوشمند، واحد مهندسی و واحد مجاری عرضه كار نظارت بر این جایگاه ها را بر عهده دارند.
چاغروندی با تاكید بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب و قرار دادن سامانه پاسخگو 09627 در معرض دید مسافرین افزود: كارشناسان این شركت آمادگی دارند هر گونه شكایات و انتقادات از طریق این سامانه را در ایام تعطیلات نوروزی در كمترین زمان ممكن پیگیری و رسیدگی كنند.
3032/9002