۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۱
کد خبر: 82007723
T T
۰ نفر

ترافيك سنگين خودروها در ورودي جاده هراز به آمل

۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۱
کد خبر: 82007723
ترافيك سنگين خودروها در ورودي جاده هراز به آمل

ساري- ايرنا- رئيس اداره راه و شهرسازي لاريجان اعلام كرد كه مسير تهران به آمل در جاده هراز داراي ترافيك سنگين و در بعضي نقاط نيمه سنگين است.

علي نوري پور عصر شنبه به خبرنگار ايرنا گفت : ترافيك جاده هراز اكنون در محدوده پل لاسم در كيلومتر 90 تا شهر گزنك به طول 10 كيلومتر داراي بار سنگين است و تردد وسايط نقليه با كندي در جريان است.
وي افزود : مسيرهاي ديگر جاده از جمله تونل اول و نيز در محدوده ورودي آستانه مباركه امامزاده هاشم و دو راهي پل ' چلاو ' ترافيك نيمه سنگين است.
رئيس اداره راه و شهرسازي لاريجان علت حجم بالاي خودروهاي در مسير تهران به آمل را حجم بالاي سفرهاي نوروزي هموطنان به مازندران در دور نخست تعطيلات نوروزي اعلام كرد.
نوري پور گفت كه بخشي از سنگيني ترافيك در اين محدوده به خاطر كم عرض و دو خطه بودن جاده هراز است و در صورت تكميل شدن طرح تعريض و چهار خطه شدن ، برطرف مي شود .
قرار بود بخشي از طرح تعريض و چهار خطه كردن محور هراز پيش از آغاز سال 95 مورد بهره برداري قرار گيرد ولي تاكنون اين وعده محقق نشده است .
طرح چهار خطه كردن محور هراز در سه فاز تعريف و اجرا شد.
110 كيلومتر از جاده هراز زير پوشش اداره راه و شهرسازي و پليس راه مازندران قرار دارد .
رئيس اداره راه و شهرسازي لاريجان همچنين گفت كه عوامل و گشت هاي پليس راه آمل و ماموران راهداري و هلال احمر در مناطق حساس و پرافيك جاده هراز حضور دارند و درجهت روان سازي ترافيك تلاش مي كنند.
وي افزود : محدوديت هاي ترافيكي تعطيلات نوروزي نيز اكنون در جاده هراز اعمال مي شود كه بر اساس آن تردد هر نوع كاميون و كاميونت به استثناي حاملان مواد سوختي و غذايي فاسد شدني ممنوع است.
نوري پور به رانندگاني كه جاده هراز را براي سفر به مازندران انتخاب كردند خواست تا قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت و به توصيه هاي ايمني مأموران پليس راه، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي توجه كنند.
7327/1654/6016
۰ نفر