۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶
کد خبر: 82008888
T T
۰ نفر
فرمانده مرزباني خراسان رضوي: مسير ترانزيت مواد مخدر را تغيير داديم

مشهد- ايرنا- فرمانده مرزباني خراسان رضوي گفت: با تلاش نيروهاي مرزباني، مسير ترانزيت مواد مخدر از اين استان تغيير يافته و امنيتي پايدار در مرزهاي اين استان برقرار شده است.

سردار ماشاالله جان نثار عصر يكشنبه در حاشيه بازديد از مرزهاي شرقي استان در منطقه دوغارون در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: معبر مرزي دوغارون و نوار مرزي 300 كيلومتري اين منطقه، از مهمترين مرزهاي زميني كشور است كه با توجه به تعامل ميان جمهوري اسلامي ايران و افغانستان، از امنيت كامل برخودار است.
وي اظهار كرد: يكي از دستاوردهاي مرزبانان اين خطه مرزي، تغيير مسير مواد مخدر از استان خراسان رضوي است.
وي افزود: با تجهيز خودروها و امكانات نظامي و انسداد مرزها، كنترل در مرزهاي استان به سطح بالايي افزايش يافته و سال گذشته با همت و تلاش شبانه روزي مرزبانان، بيش از دو تن و 400 كيلوگرم انواع مواد مخدر در تايباد كشف و ضبط شد.
سردار جان نثار افزود: هم اكنون مرزهاي استان در شرايط و سطح امنيت خوبي قرار دارد و نيروهاي مرزباني استان از حداكثر آمادگي برخوردارند و با قاچاقچيان بشدت برخورد مي كنند.
وي به نقش ارزنده مردم در برقراري اين امنيت اشاره كرد و گفت: مرزنشينان نيز از جمله نيروهاي فعال و بسيار موثر ما در تامين امنيت و حفاظت از مرزها هستند.
شهرستان 114هزار نفري تايباد در فاصله 225 كيلومتري جنوب شرقي مشهد قرار دارد.
7494/5132