۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷
کد خبر: 82012219
T T
۰ نفر
تصويربرداري سومين اپيزود سريال در قصه ها زندگي مي كنند

تهران- ايرنا- تصويربرداري سومين اپيزود سريال «در قصه ها زندگي مي كنند» به كارگرداني داوود بيدل امروز آغاز شد.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي مركز گسترش فيلمنامه نويسي صدا و سيما، داود بيدل كارگردان مجموعه اپيزود يك قصه ها زندگي مي كنند، درباره داستان سومين اپيزود مجموعه در حال ساخت خود گفت: داستان اپيزود سوم اين سريال درباره دختري به نام اكرم (با بازي متين ستوده) است كه تلاش مي كند به زندگي خانوادگي اش سر و سامان بدهد. خواهر او در آستانه ازدواج است و يكي از دغدغه هاي اكرم تهيه جهيزيه براي اوست. اما وقتي صاحب پولي مي شود، آن را صرف درمان برادر دوست خود مي كند.
وي درباره مضمون مورد نظر اين اپيزود افزود: اين اپيزود در واقع بر مفهوم خيرخواهي و نيكوكاري و بازگشت عمل خير به هركس اشاره مي كند و سعي كرده ايم تا اين مضمون در لايه هاي داستان به مخاطب القا شود.
اين كارگردان درباره شرايط ضبط سومين اپيزود سريال نيز توضيح داد: اپيزود سوم در لوكيشن هاي خياباني واقع در محله هاي اطراف تهران، شهرك چشمه و راه آهن و داخل يك ميني بوس آغاز مي شود. امروز در اولين جلسه تصويربرداري متين ستوده در نقش اكرم و سپيده خداوردي در نقش سارا بازي دارند. سكانس هاي امروز هم مربوط به ماجراي تعديل نيروي كارخانه اي است كه اين دو دوست در آن مشغول به كار هستند.
وي درباره تدوين قسمت هاي قبلي در قصه ها زندگي مي كنند بيان كرد: تصويربرداري اپيزود دوم سريال 27 اسفند به پايان رسيد و مراحل تدوين آن ادامه دارد. اين سريال قرار است از شبكه آي فيلم پخش شود و پيش بيني ما اين است كه 20 قسمت سريال در زمان هاي 40 تا 45 دقيقه تا شهريور ماه امسال به پايان برسد.
در سومين اپيزود سريال در قصه ها زندگي مي كنند متين ستوده نقش اكرم، سپيده خداوردي نقش سارا، مهري آل آقا نقش مادر اكرم، معصومه كريمي نقش خانم سروري، گيتي قاسمي نقش خانم كاشاني، فائزه علوي نقش انسيه، محمدرضا اكبري نقش مجيد و عرفان مشكي پور نقش رضا را ايفا مي كنند.
ناصر محمود كلايه، صدابردار و مسعود شاهوردي اين سريال هستند.
اين سريال به قلم گروهي از نويسندگان و به تهيه كنندگي محمدهادي پروين در مركز گسترش فيلمنامه نويسي صداوسيما در حال توليد است و براي پخش از شبكه آي فيلم در نظر گرفته شده است.
فراهنگ**9157**1027