۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82014675
T T
۰ نفر

زنجان با المان هاي شهري زيبا سازي شد

۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82014675
زنجان با المان هاي شهري زيبا سازي شد

زنجان - ايرنا - معاون خدمات شهري شهردار زنجان گفت: به مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز، اين شهر با المان هاي شهري متنوع، زيبا سازي شد.

غلامحسن احمدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به مناسبت عيد نوروز، المان هاي شهري به شكل هفت سين، نمادهاي زيست محيطي از جمله آهوان، لاك پشت ها و كبك ها در سطح شهر نصب شده اند.
وي يادآورشد: برخي از اين المان ها براي نمايش گنجينه هاي زيست محيطي موجود در سطح استان زنجان ساخته و نصب شده است.
احمدي اظهار كرد: برخي ديگر از اين المان ها براي زيبا سازي مناظر و ميادين شهري نصب شده است كه از جمله آن مي توان به دسته گل واقع در چهار راه انقلاب اين شهر اشاره كرد.
معاون خدمات شهري شهردار زنجان گفت: به مناسبت عيد نوروز 15 المان در سطح شهر نصب شده است كه پس از اتمام اين ايام، هفت سين ها جمع آوري و مابقي به صورت دائمي در مكان هاي نصب شده باقي خواهند ماند.
وي خاطرنشان كرد: به غير از اين المان ها به مرور ديگر سازه ها و المان هاي جديد نيز در ميادين و نقاط پر تردد و مهم شهر نصب مي شود.
شهرداري زنجان از ابتداي سال جاري اقدام به نصب چندين المان از جمله راه اندازي سفره هاي هفت سين هاي بزرگ، كبك ها، لاك پشت ها، كالسكه نوراني، آكواريم ماهي، دسته گل و آهوها در نقاط مختلف شهر كرده است.
پيش از اين شهرداري هر ساله فقط اقدام به راه اندازي سفره هاي هفت سين در برخي از ميادين شهر مي كرد و پس از ايام نوروز اين سازه ها جمع آوري مي شد.
3001/6085