۱۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷
کد خبر: 82016744
T T
۰ نفر

تقدير وزير ورزش و جوانان از شهردار اروميه

۱۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷
کد خبر: 82016744
تقدير وزير ورزش و جوانان از شهردار اروميه

اروميه- ايرنا- وزير ورزش و جوانان در پيامي از محمد حضرت پور شهردار اروميه و خير ورزش يار كشور تقدير كرد.

به گزارش ايرنا و به نقل از سايت رسمي باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه، در متن پيام محمود گودرزي به شهردار اروميه آمده است: انسانهاي پاك نيت و خيرخواه با چهره اي ماندگار همواره مايه افتخار و مباهات در جامعه هستند كه با پيام انسان دوستي بذر اميد و شادي را در دلها بارور مي كنند.
وي در ادامه آورده است: به بهانه برپايي نخستين همايش تجليل از خيرين ورزش يار كشور فرصت را مغتنم دانسته با تحسين و تكريم عضويت شما را در خانواده بزرگ خيرين ورزش يار گرامي مي داريم و ضمن آرزوي سلامتي و سعادت روز افزون جنابعالي از درگاه خداوند متعال، توفيق هر چه بيشتر شما را در راه خدمت به جامعه ورزش كشور خواستاريم.
به گزارش ايرنا، باشگاه شهرداري اروميه از سال 90 اقدام به حمايت از تيم واليبال ليگ برتري و بسياري از تيم هاي ديگر در رشته هاي واليبال بانوان، نوجوانان، جوانان، اميد، دسته يك كشور، واليبال نشسته مردان و زنان، بسكتبال، بسكتبال با ويلچر و فوتبال كرده است.
هزينه هاي هنگفت براي تيم واليبال ليگ برتر شهرداري اروميه در طول مدت 5 سال گذشته از سوي شهرداري اروميه سه مقام سومي، يك مقام دومي و يك مقام پنجمي را براي پايتخت واليبال ايران به همراه داشته است.
7126/1905