12فروردین، روز تثبیت انقلاب اسلامی و سرآغاز حیات واقعی اسلام است

بجنورد- ایرنا- دوازده فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستكبرین ، روز تثبیت انقلاب اسلامی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان بود.

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.
به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
12 فروردین 1358 آغازی بر پایان نظام دیكتاتوری وابسته و غربی بود كه با گفتمان انقلاب اسلامی ،جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد . ارمغانی كه آغازی با یك نظام اسلامی، با آموزه های جمهوری بود و توانست یك الگوی جدیدی در منطقه باشد؛ الگویی كه برای ملت های مسلمان منطقه و جنبش های رهایی بخش جذاب و مقبول افتاد و به دنبال آن جنبش های اسلامی در خاورمیانه رقم خورد.
بی تردید روز دوازده فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستكبرین ، روز تثبیت انقلاب اسلامی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان بود كه در این روز بر مبنای آرای اكثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 98.2 درصد، ساختار سیاسی اجتماعی جدیدی در ایران شكل گرفت كه شعار اصلی آن استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی بود.
اینجانب ضمن ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) سالروز تاسیس جمهوری اسلامی را به همه مردم ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی استان خراسان شمالی تبریك عرض نموده و آرزوی بهروزی و توفیق برای مردم شریف استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
سید علی اكبر پرویزی
استاندار خراسان شمالی
1744