۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱
کد خبر: 82018090
T T
۰ نفر

استقبال هفت هزار نفري از تورهاي رايگان ساري گردي

۱۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱
کد خبر: 82018090
استقبال هفت هزار نفري از تورهاي رايگان ساري گردي

ساري-ايرنا-مسئول حوزه گردشگري شهرداري ساري از حضور هفت هزار گردشگر و مسافرداخلي و خارجي در تورهاي رايگان ساري گردي نوروزامسال خبرداد .

رضا مرداني روز جمعه به خبرنگار ايرنا گفت كه حدود 20 گردشگر از كشورهاي آمريكا ، آفريقاي جنوبي و اتريش در اين تورهاي رايگان گردشگري حضور يافتند.
وي ادامه داد : تورهاي ساري گردي گردشگران را به مناطق مختلف ديدني ساري از جمله خانه تاريخي كلبادي ، حمام وزيري ، مسجد جامع فرح آباد ، مجتمع تفريحي و توريسي دلفين و پارك جنگلي شهيد زارع بردند .
مسئول حوزه گردشگري شهرداري ساري گفت كه با توجه به استقبال گردشگران و مسافران نوروزي از تورهاي ساري گردي ، تعداد اتوبوس ها انتقال در روزهاي برگزاري تور از چهار به شش دستگاه افزايش يافته بود .
وي با اشاره به اينكه تورهاي رايگان ساري گردي از 28 اسفند 94 آغاز شد و تا 12 فروردين 95 ادامه داشت ، افزود : هفتم فروردين بيشترين بازديد كننده از تور رايگان ساري گردي به تعداد 9 دستگاه اتوبوس و 120 دستگاه خودرو شخصي بود .
مرداني افزود : همزمان با تورگردي ، بسته هاي فرهنگي كه در آن شهرستان ساري و آداب و رسوم بومي مازندران معرفي شده ، به گردشگران اهدا شد .
به گفته وي ، برگزاري جشنواره زنده موسيقي سنتي و جشنواره رهاسازي ماهي هاي قرمز در برخي مكان هاي تاريخي و پارك هاي اين شهر از ديگر برنامه هاي نوروزي شهرداري ساري است
وي از برگزاري تورهاي ماجراجويانه نوروز امسال در ساري خبرداد و گفت كه در تورهاي ساري گردي 600 نفر در تورهاي بوم گردي و ماجراجويانه در جنگل هاي مازندران شركت كردند.
مسئول حوزه گردشگري شهرداري ساري از برگزاري تور غواصي با حضور 50 نفر نوروز امسال خبرداد.
همزمان با تعطيلات نوروز امسال توررايگان گردشگري در 19 شهرستان مازندران برگزار شد .
2096/1654