۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۷:۲۴
کد خبر: 82022457
T T
۰ نفر
خدمات درمانی روزانه5760 نفر ساعت در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان

زاهدان- ایرنا- رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان گفت: روزانه پنج هزار و 760 نفر ساعت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی در واحدهای كلنیك، پاراكلنیك، بستری، سرپایی، اتاق عمل و اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا(ص)این شهرستان ارائه شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان جمشید اردنی اظهار داشت: 13 واحد پاراكلینیك، كلینیك و پشتیبانی و 14 بخش بستری و سرپایی، اتاق عمل و اورژانس این بیمارستان در تعطیلات نوروزی با تمام ظرفیت به مراجعان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.
وی با اشاره به اینكه در این ایام هزار و 148 نفر بیمار به اورژانس مراجعه كردند افزود: علاوه بر این تعداد 6 هزار نفر نیز توسط پزشك اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) به صورت سرپایی معاینه شدند كه این میزان در همسنجی با مدت مشابه سال قبل 17 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به فعال بودن اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان در تعطیلات نوروزی تصریح كرد: 288 مورد عمل جراحی توسط كادر درمانی اتاق عمل از جمله متخصصان جراحی، ارتوپدی، فك و صورت، گوش و حلق و بینی، جراحی اعصاب و متخصصان بیهوشی در این ایام انجام شده است.
رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان ادامه داد: بخش پاراكلینیك شامل رادیولوژی و آزمایشگاه نیز در تعطیلات نوروز فعال بوده و به پنج هزار و 302 نفر در این بخش ها خدمات ارائه كرده است.
7311 /8005 /6081