۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰
کد خبر: 82023718
T T
۰ نفر

استاد حوزه و دانشگاه: حضرت فاطمه (س) شهيد راه ولايت است

۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۰
کد خبر: 82023718
استاد حوزه و دانشگاه: حضرت فاطمه (س) شهيد راه ولايت است

سنندج-ايرنا- استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: شهيد راه ولايت، ايستادگي در مقابل دشمنان علي(ع)، رسيدن به مرز شهادت و دفاع از حريم ولايت از معيارها و الگوهاي برتر بانوي بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمود وزيري روز سه شنبه در مراسم جشن ميلاد كوثر در سالن 9 دي ناحيه مقاومت بسيج سپاه قروه افزود: پاك و معصوم بودن حضرت فاطمه (س) ، دوري از گمراهي، محيط سالم زندگي كردن، مقاوم و سازش ناپذيري، داشتن بصيرت و ولايت مداري را مي توان از ديگر الگوهاي اين بانوي بزرگوار نام برد.
به گفته وي متاسفانه محيط امروز ما محيط صد در صد سالم و مدل فاطمي نيست چرا كه در اين جامعه بدحجابي، مهريه ها و جهيزيه هاي سنگين و بالا رفتن سن ازدواج رواج پيدا كرده است.
حجت الاسلام وزيري تاكيد كرد: تاثير ماهواره بر روي جوانان منجر به دورشدن آن ها از آموزه ها و تعاليم فاطمي و محيط سالم شده است و باعث شده است تا زنان برجسته تاريخ فراموش شوند و ستاره هاي هاليوود الگوي جوانان قرار گيرند.
استاد حوزه و دانشگاه قم از بانوان خواست حضرت فاطمه(س) را الگوي زندگي خود در نحوه برخورد با همسر، پدر و مادر، تربيت فرزندان و ولايت مداري قرار دهند و امروز بيش از هر زمان ديگري نيازمند ترويج سبك زندگي حضرت زهرا در جامعه، به ويژه براي بانوان هستيم.
وي با بيان اينكه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوي كاملي براي سبك زندگي زنان و مردان عالم است اظهار كرد: مادران ،همسران و دختران شهدا مسير حضرت فاطمه (س) را طي كرده اند و الگوي همه ما در جامعه هستند و اين بانوي بزرگوار معيار و الگوي زنان و مردان عالم خواهد بود.
قروه در 90 كيلومتري شرق سنندج واقع شده است.
7345/1904