۲۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82026303
T T
۰ نفر
اعتراف رژیم صهیونیستی به ارائه خدمات پزشكی به تروریست ها

تهران - ایرنا- سخنگوی رژیم صهیونیستی افشا كرد كه این رژیم در سال 2015 حدود 543 نفر از تروریست های آسیب دیده در سوریه را معالجه كرده است.

به نوشته شبكه خبری روسیا الیوم، «افیخای ادرعی» سخنگوی رژیم صهیونیستی در صفحات اجتماعی خود اذعان كرد كه ارتش این رژیم به تروریست های مستقر در سوریه خدمات پزشكی ارائه داده است.
وی افزود: در سال 2015 ، 543 نفر از تروریست ها را كه در سوریه زخمی و آسیب دیده بودند را در بیمارستان های خود معالجه كرده است.
رژیم صهیونیستی در ازای دریافت اطلاعات درباره اعضای گروه تروریستی القاعده، مبالغ هنگفتی پول به تروریست های سوریه می ‌پردازد.
یك روزنامه انگلیسی گزارش داد: دست‌ كم سه گروه مختلف تروریست در سوریه به طور مرتب با مقام‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در تماس هستند.
این روزنامه به نقل از یك گروه تروریستی در جنوب سوریه نوشت، همه گروه‌ها بیش از یك بار كمك‌های مالی رژیم صهیونیستی را به ارزش صدها هزار دلار دریافت كرده‌اند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نیز 18 فوریه (29 بهمن) 2015 از یك بیمارستان سری صحرایی در بلندی‌های جولان دیدن كرد. این بیمارستان خدمات پزشكی به گروه هی تروریستی سوریه ارائه می‌دهد.
همچنین «محمد بدیع»، از سركردگان مخالف دولت سوریه،21 فوریه( 2 اسفند) از این اقدام نخست وزیر رژیم صهیونیستی قدردانی كرد.
سوریه از سال 2011 با بحران حضور گروه های تروریستی در این كشور مواجه است. دولت سوریه بارها اعلام كرده است كه آمریكا و همپیمانان منطقه ای آن از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می كنند.
خاورم**9366**1566
۰ نفر