۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲
کد خبر: 82033662
T T
۰ نفر

جزئيات اختلاس هفت ميليارد ريالي كارمند بانك در تهران

۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲
کد خبر: 82033662
جزئيات اختلاس هفت ميليارد ريالي كارمند بانك در تهران

تهران- ايرنا - كارمند يكي از شعب بانكي در منطقه هفت حوض تهران كه از طريق جعل چك ‌رمزدار هفت ميليارد ريال اختلاس كرده بود، توسط ماموران پليس پايتخت شناسايي و دستگير شد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از خبرنگار پايگاه خبري پليس، ساعت 13 روز شانزدهم فرودين ماه ماموران گشت كلانتري 127 نارمك حسب اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر دستگيري فرد جاعل اسناد و مدارك بانكي به يكي از بانك هاي محدوده ميدان هفت حوض مراجعه و اقدام به بررسي موضوع كردند.
براساس اين گزارش پس از حضور ماموران در محل، فردي به نام «جمال» كه خود را نماينده حقوقي بانك معرفي كرده به ماموران انتظامي گفت: يكي از كارمندان شعبه به نام «مراد» با توجه به اسناد و مدارك موجود از تاريخ 29 بهمن ماه سال گذشته تاكنون 16 فقره چك رمز دار بانكي مشتريان جمعاً به مبلغ هفت ميليارد ريال را جعل و پس از واريز به حساب مشتري، مجددا با دستكاري به حساب فردي به نام «محسن» واريز و آن مبلغ را براي استفاده شخصي خود برداشت مي كرده است.
وي افزود: با حضور بازرسان بانك موضوع بررسي و مشخص شد خود فرد هم به اين موضوع اقرار و اعتراف دارد.
سرهنگ علي احمد نادري سركلانتر چهارم پليس پايتخت، درمورد اين خبر گفت: ماموران متهم را دستگير و در اين خصوص پرونده اي تشكيل و در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.
تهرام/9343// 1625
۰ نفر