۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴
کد خبر: 82041525
T T
۰ نفر
روابط عمومی ها از فنون موثر خبررسانی آگاه شوند

یاسوج - ایرنا- دبیر شورای اطلاع رسانی كهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها و نهادها در اطلاع رسانی خدمات دولت گفت: آگاهی روابط عمومی ها از فنون موثر خبررسانی از ضرورت های امر اطلاع رسانی نوین است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد موحد پور روز سه شنبه در آیین شروع كارگاه خبرنویسی افزود: این كارگاه فرصتی برای آشنایی با تكنیك های خبری در فرایند اطلاع رسانی روابط عمومی ها و گامی در جهت اطلاع رسانی موثر روابط عمومی ها از خدمات موثر دولت است.
وی به لزوم بهره گیری روابط عمومی ها از نرم افزارهای جدید در امر رسانه و روابط عمومی تاكید كرد: افزود: تقویت اطلاع رسانی از خدمات دولت كه در شرایط كنونی كمرنگ واقع شده است،به توجه بیش از پیش مدیران در تقویت روابط عمومی ها و امر اطلاع رسانی نیاز دارد.
وی به توزیع فرم خود ارزیابی روابط عمومی ها اشاره كرد و گفت: در سال جاری روابط عمومی های برتر با لحاظ دسته بندی صنفی و براساس خودارزیابی روابط عمومی ها متناسب با شاخص های تعیین شده و با بهره گیری از نظر هیات داوری انتخاب خواهند شد.
احمد توكلی نویسنده 10عنوان كتاب در عرصه رسانه ومدرس این دوره جنجال آفرینی را رسالت رسانه ها ندانست و افزود: پردازش به مسائل جامعه بارویكرد حرفه ای و همراهی افكار عمومی و مخاطبان در فراگرد خبررسانی امانتدارانه هنر كار خبرنگار و رسانه است.
وی با اشاره به غیرحرفه ای بودن فرایند خبرنویسی بسیاری از نشریات و سایت های استانی ،برلزوم بهره گیری از كتاب و شیوه های نوین آموزش درست نویسی خبر در رسانه ها تاكید كرد.
كارگاه خبرنویسی در روابط عمومی با شركت بیش از 160 نفر از مدیران روابط عمومی و خبرنگاران با تدریس دكتر احمد توكلی مدرس علوم ارتباطات به مدت دو روز در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی كهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.
7531/6110