۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶
کد خبر: 82043530
T T
۰ نفر
پروژه های تولیدی در كشور با رویكرد دانش بنیان تدوین می شود

شهركرد- ایرنا- معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: پروژه های تولیدی كشور با رویكرد و پیوست دانش بنیان محوری تهیه و اجرا می شود.

سیدحمید پورمحمدی گل‌سفیدی روز چهارشنبه در حاشیه آیین كلنگ زنی پارك علم و فن آوری استان چهارمحال وبختیاری در شهركرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یكی از اولویت های دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به رویكرد دانش بنیانی در پروژه ها و بسط و توسعه پارك های علم و فناوری است.
وی ادامه داد: تلاش دولت بر این است تا در همه حوزه ها از جمله حوزه تولید برای هر كدام از پروژه ها پیوست دانش بنیان تهیه شود كه این برنامه هم اكنون در حال اجرا است كه در بخش كشاورزی برای هر 17 پروژه ملی در دست اقدام، پیوست دانش بنیان تدوین شده است.
پورمحمدی از راه اندازی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مركز و همه استان های كشور خبرداد و تصریح كرد: بر مبنای تاكیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در كشور، این ستاد به دستور رییس جمهوری به ریاست معاون اول و دبیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی فعال شده كه یكی از جهت گیری های اساسی آن توجه به دانش بنیان بودن فعالیت های اقتصادی كشور است.
معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به فعالیت های دانشگاهی دانش بنیان در كشور، خاطر نشان كرد: اولویت دولت حمایت از دانشجویانی است كه طرح هایی با رویكرد تولید علم و ثروت ارائه دهند.
به گزارش ایرنا، شركت در شورای برنامه ریزی و كلنگ زنی مجتمع پارك علم و فناوری از برنامه های معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان چهارمحال و بختیاری است.
7363/1772
۰ نفر