۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۰۵
کد خبر: 82056546
T T
۰ نفر

امام جمعه خلخال

لازمه عبادت داشتن علم و معرفت است

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۰۵
کد خبر: 82056546
لازمه عبادت داشتن علم و معرفت است

اردبيل - ايرنا - امام جمعه خلخال گفت: لازمه عبادت بهره گيري از علم و معرفت كاري در بين آحاد مختلف جامعه است.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام امير رشتبري روز يكشنبه در آيين گراميداشت سالروز شهادت استاد شهيد مطهري و روز معلم در جمع فرهنگيان و سپاهيان خلخال افزود: داشتن علم و معرفت براي عبادت درست و نزديكي به خداوند نيازمند بهره گيري مردم از يك دستگاه تعليم و تربيت بسيار قوي با بنيه انساني معتقد است.
وي با تبريك و گراميداشت روز معلم و روز عقيدتي ، سياسي در بسيج سپاه گفت: انتخاب دو عنوان مهم براي سالروز شهادت استاد مطهري حاكي از اهميت اين روز در نظام اسلامي ايران بوده و شهيد مطهري الگوي مناسبي براي همه معلمان شاغل در آموزش و پرورش و مربيان عقيدتي ، سياسي در بسيج سپاه است.
حجت الاسلام رشتبري اظهار كرد: دو مقوله تعليم و تربيت جزو تفكيك ناپذير عقيده و سياست بوده و عابد بدون سياست در نظام اسلامي جايگاهي ندارد.
امام جمعه خلخال گفت: توجه به معيشت معلمان و بهره گيري از دستگاه تعليم و تربيت قوي منجر به تربيت درست و مسووليت پذير نسل آينده و بر عكس آن خروجي ضعيف و عاري از هر گونه مسووليت پذيري خواهد شد.
سيداردشير رشيدي ، مدير آموزش و پرورش خلخال نيز در اين همايش از تلاش يك هزار و 70 معلم براي تعليم و تربيت بيش از 13 هزار دانش آموز خبرداد و گفت: براي تجليل از مقام معلمان شاغل خلخال و بيش از يك هزار بازنشسته و پيشكسوت فرهنگي برنامه هاي مختلفي در هفته گراميداشت مقام معلم اجرا خواهد شد.
خلخال در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.
7119/6018