۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82061448
T T
۰ نفر

70 مقاله به دبیرخانه همایش روز یاسوج رسید

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82061448
70 مقاله به دبیرخانه همایش روز یاسوج رسید

یاسوج - ایرنا - شهردار یاسوج گفت: 70 مقاله به دبیرخانه همایش علمی روز یاسوج كه 27اردیبهشت با همكاری دانشگاه آزاد اسلامی امسال برگزار خواهد شد ، رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جاوید روز چهارشنبه در همایش روز یاسوج افزود: این مقاله ها در 10 عنوان ارائه شده است و از چكیده آنها در فرایند توسعه علمی مدیریت شهری استفاده خواهد شد.
وی بیان كرد: معرفی ظرفیت ها، جاذبه های گردشگری، ریشه یابی معضلات و مشكلات شهری یاسوج و كمك به رفع آنها نیز از مهمترین اهداف این همایش است.
وی گفت: مدیریت یكپارچه شهری و پیامدهای اقتصادی، شهر هوشمند و مدیریت شهری، توسعه پایدار و مدیریت شهری، تعامل های اجتماعی در فضاهای تسهیل حمل و نقل و ترافیك، بافت های فرسوده، حاشیه نشینی، سكونتگاه های غیررسمی در شهر و ظرفیت های اقتصادی شهر یاسوج از جمله این محورها است.
شهردار یاسوج اظهار كرد: در فرایند رشد و توسعه باید همدلی جایگزین رقابت شود و به جای هم نگاه كردن باهم نگاه كنیم .
جاوید ابراز كرد: مدیریت مبنی بر مشاركت و تعامل راهگشای توسعه همه جانبه است.
شهر یاسوج با بیش از 100 هزار نفر جمعیت پرجمعیت ترین و مركز كهگیلویه و بویراحمد است.
این شهر توریستی به علت برخورداری از جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوان به پایتخت طبیعت ایران شهرت داردو علت این نمگذاری برگرفته از این شرایط وجاذبه های طبیعی است.
وی با بیان این كه در قالب برنامه میان مدت شهرداری 110طرح وبرنامه برای توسعه شهری پیش بینی شده است ، افزود: توسعه این شهر زیبا نیازمند مشاركت دیگر دستگاههای اجرای فرهنگی آموزشی و خدمات رسان است.
جاوید تصریح كرد: شهرداری مسئولیت توسعه خدمات شهری را برعهده دارد و برای تحقق این مهم به پرداخت عوارض از سوی دیگر دستگاه ها، همكاری مردم و بخش دولتی بیش از پیش نیاز است.
در آیین روز یاسوج تمبر روز یاسوج كه از سوی شركت پست تهیه شده بود نیز رونمایی شد.
8143/6162